Lady Fantasy
Fra : BladeWalker

Dato : 19-03-03 18:38

Jeg søger sangen Lady Fantasy. Jeg mener der er en gammel dansk 80'er sang
som jeg har fået af vide Carsten Lehn synger. Håder der er en der ligger inde
med den eller ved hvor man kan få fat i den.

BladeW

Fra : Jakob T. Eriksen

Dato : 19-03-03 19:15

Jeg ved blot, at den er fra dansk melodi grand prix 1985 - måske du kunne
prøve nogle sider dedikeret til den slags?

-Jakob

Fra : Mikael Schøler

Dato : 19-03-03 19:23

"Jakob T. Eriksen" <jte@c.dk> wrote in message
> Jeg ved blot, at den er fra dansk melodi grand prix 1985 - måske du kunne
> prøve nogle sider dedikeret til den slags?

> [...]
http://www.euronet.nl/users/in009233/nationals/den85nat.html

Lidt info. Hvor du så finder den henne, aner jeg ikke.. Grand prix
opsamlinger måske?

Mikael

Fra : zcully

Dato : 19-03-03 21:06

"BladeWalker" <mail@martinfrank.dk> wrote in message
> [...]
inde
> med den eller ved hvor man kan få fat i den.

Jeg mener den ligger på en af de Kitch hits cd'er der er kommet og dem kan
du få til under 100 kr. i pladeforretningerne nu!!

/Zcully

Fra : Rune

Dato : 20-03-03 11:07

Den ligger på cd'en "GOTHA - Kult, kitsch og B-sider", der blev udgivet som
opfølger på den totalt seje program Gotha, for nogle år siden

Rune