Priser på kluns og www.touring.se
Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 19-03-03 16:32

Så kom det nye katalog fra touring.se med posten. De kon sjældent
konkurere med de store tyske kæder på pris, men jeg har handlet tøj der
nogle gange når de har haft et rigtigt godt rest tilbud..

Da jeg glad for mit rukka skulle jeg da også lige se hvad de nye
modeller står i. Topmodellen koster 10000sek for jakken og så yderligere
7 for et par bukser til.... Det er godt nok mange penge for et sæt tøj -
også selvom det er devaluerede svenske kroner.

Min Rtech jakke har også lige været til rep hos dem. Dvs de sendte den
videre til et goretexcenter i sverige der har skiftet alle tryklåsene på
jakken. Så den skal bestemt ikke skiftes endnu ...

/A