ATT: Armand fest?? Chaufførerne
Fra : Anders Thorup

Dato : 19-03-03 15:37

Hej Armand
Du ville snakke med m.grewy og Klaus,, har du gjort det??
Det er jo snart ved at være den 29. sååee jeg tænkte jeg lige måtte give dig
en reminder

Glæder mig som en gal til at blive sluppet løs i baren(igen og se Jes på
slap line!

--
MVH/Best Regards
Anders Thorup

Fra : Pwh

Dato : 19-03-03 16:29

Med fare for at komme til at lyde sur.
Havde det ikke været lidt mere relevant
at sende ham den mail privat ?.
Den indeholdt vist ikke noget af interesse
for os andre.

Mvh Jens (der ønsker jer en god fest)

Fra : Claus Rittig

Dato : 19-03-03 17:39

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Med fare for at komme til at lyde sur.
> Havde det ikke været lidt mere relevant
> at sende ham den mail privat ?.
> Den indeholdt vist ikke noget af interesse
> for os andre.

Men da der er tale om en fest som DFM plejer at blive inviteret til, så er
det da okay, ikke?

Rittig

Fra : Armand

Dato : 19-03-03 20:22

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en
> "Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Men da der er tale om en fest som DFM plejer at blive inviteret til,

Faktisk en fest som ikke ville være, hvis ikke at det var for D.F.M.

--
Armand.

Fra : J.C.Kløve

Dato : 19-03-03 19:06

> [...]
> Havde det ikke været lidt mere relevant
> at sende ham den mail privat ?.
> Den indeholdt vist ikke noget af interesse

Med fare for at lyde optimistisk
"Det kunne være at det var en invitation?"
Så er indholdet af stor interesse for os andre
LOL
--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-03-03 19:58

J.C.Kløve wrote:

> Med fare for at lyde optimistisk
> "Det kunne være at det var en invitation?"
> Så er indholdet af stor interesse for os andre

Det kan du skam roligt regne det for Bogstavsdagene hos mc-chaufførerne
har altid været et dfm-samlingspunkt, hvor nogle dfm'ere har det med at
gøre sig temmeligt bemærkede
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Anders Thorup

Dato : 19-03-03 20:39

Pwh wrote:
> [...]
> Havde det ikke været lidt mere relevant
> at sende ham den mail privat ?.
> Den indeholdt vist ikke noget af interesse

Tjoe, det kan jeg godt selv se, det var en smutter.
Dog vil jeg lige indskyde at indlægget er en opfølgning på et andet indlæg
som er ca. 1uge gammelt(det kan man ikke se, det ved jeg godt).
Som en sidste dårlig undskyldning, så havde jeg ikke lige hans(Armand) mail
ved hånden.

ps. bare rolig, du lyder slet ikke sur

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-03-03 18:20

Anders Thorup wrote:

> [...]
> dig en reminder
>
> Glæder mig som en gal til at blive sluppet løs i baren(igen og se Jes

Ja, men det duer ikke for mig den 29, der er stor uni-fest som jeg har købt
billet til... og lovet at tage med til :-/
Men heldigvis for mig duede d. 29 vist heller ikke for pimserne, så
konklusionen blev vist at der om ikke andet ville være en fest når en stor
flok pimser kunne komme

Fra : Anders Thorup

Dato : 19-03-03 20:41

Jes Vestervang wrote:

> [...]
> Men heldigvis for mig duede d. 29 vist heller ikke for pimserne, så
> konklusionen blev vist at der om ikke andet ville være en fest når en

Ok, hmm pimserne kommer de ikke i April??
Jeg skal igennem en operation, og bliver indlagt den 28.April så jeg håber
det bliver før, så jeg kan nå at komme med

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-03-03 21:06

Anders Thorup wrote:

> Ok, hmm pimserne kommer de ikke i April??

Måske, der er meget jeg ikke ved

> Jeg skal igennem en operation, og bliver indlagt den 28.April

Jamen dog, så må du da have en god operation

> så jeg håber det bliver før, så jeg kan nå at komme med

Ja, det kan jeg da godt forstå

Fra : Armand

Dato : 20-03-03 00:36

Anders Thorup <nospam@it.dk> skrev i en

> Jeg skal igennem en operation, og bliver indlagt den 28.April så jeg håber
> det bliver før, så jeg kan nå at komme med

Tillykke - Så fik ortopæden altså endelig tid!? )))

--
Armand.

Fra : Anders Thorup

Dato : 20-03-03 06:06

Armand wrote:
> Anders Thorup <nospam@it.dk> skrev i en

> Tillykke - Så fik ortopæden altså endelig tid!? )))

Jeps, glæder mig til det er overstået

Fra : Armand

Dato : 20-03-03 11:32

Anders Thorup wrote:

> Jeps, glæder mig til det er overstået

Hvilket ikke er noget i forhold til dine omgivelser!

--
Armand.

Fra : Anders Thorup

Dato : 20-03-03 16:36

Armand wrote:

> Hvilket ikke er noget i forhold til dine omgivelser!

I'll get back to You my friend!!!!!

--
MVH/Best Regards
Anders Thorup (som grubler stærkt over at tage så tykt pis på Armand, at det