Tak
Fra : Live4Him

Dato : 19-03-03 15:16

Tak til de som kommenterede mit indlæg "når troen skranter". Jeg har mistet
nogle meddelelser i min newsreader hvorfor jeg desværre ikke kan kommentere
direkte på den tråd. Men jeg synes der var nogle gode ideer og indput.

jørgen.

Fra : Andreas Falck

Dato : 19-03-03 18:15

Live4Him <brothers_bisp@hotmail.com> skrev:

> [...]
> har mistet nogle meddelelser i min newsreader hvorfor jeg desværre
> ikke kan kommentere direkte på den tråd. Men jeg synes der var

Hej Jørgen

Dejligt at se dig i gruppen igen! Og dejligt at du også har læst de
svar der var på dit indlæg. Jeg ved at der er mange af gruppens faste
skribenter der tit tænker på dig, og selv har jeg dig dagligt med i
mine bønner. - Og du er altid velkommen til at skrive til mig privat,
uanset hvad du måtte have på hjerte.

Må Guds rige velsignelse blive dig til del

De venligste broderhilsner i Herren
Andreas

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 20-03-03 00:07

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
kommentere
> direkte på den tråd. Men jeg synes der var nogle gode ideer og indput.

Det glæder mig meget at du er tilbage, for jeg synes nok, du har været
savnet i Gruppen!

Om ikke andet så ved du jo altid, hvor du kan finde os, ligesom du for mit
vedkommende skal være velkommen til at skrive privat, hvis du har lyst til
det eller behov for det.

--
KH
Anders

Fra : TBC

Dato : 20-03-03 02:53

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Om ikke andet så ved du jo altid, hvor du kan finde os, ligesom du for mit
> vedkommende skal være velkommen til at skrive privat, hvis du har lyst til
> det eller behov for det.

Som udenforstående 3 mand der ikke har samme dybe kendskab til hverken
nævnte tråd eller personerne involveret (jeg kender 2 af jer af navn i
gruppen), vil jeg bare sige at det er hjertevarmende at se de ytringer der
er kommet til udtryk her i tråden hidtil. (Joh 13:35)

TBC