Ghostproblem: Cannot open dump file??
Fra : BHR

Dato : 19-03-03 13:25

Jeg har monteret en 20gb i en ældre computer. Her kan kun ses 8,4gb, men det
er også godt nok.
Jeg har derefter fdisket harddisken til 2 drev for at gemme dokumenter på
D-drevet samt lave Ghost af C-drevet til D-drevet.
Hvis jeg bruger Ghost 2001 kan den godt se begge drev, men når selve
"Ghostningen" begynder kommer meddelelsen : Cannot open dump file.
Hvis jeg bruger Ghost2003 kan den slet ikke se C-drevet og D-drevet.

Er der een der kan give en forklaring?

Fra : Jan Bøgh

Dato : 19-03-03 19:26

"BHR" <bhr@email.dk> wrote in message
> [...]
> "Ghostningen" begynder kommer meddelelsen : Cannot open dump file.
> Hvis jeg bruger Ghost2003 kan den slet ikke se C-drevet og D-drevet.

Sikkert, men hvad har det med sikkerhed at gøre?

vh
-j

Fra : BHR

Dato : 19-03-03 19:44

> Sikkert, men hvad har det med sikkerhed at gøre?

Jeg vil gerne have foreslået en anden nyhedsgruppe hvis den findes!

For mig er det at lave en Ghost af data noget med sikkerhed at gøre.

Venlih hilsen
BHR

Fra : Jan Bøgh

Dato : 20-03-03 18:21

> Jeg vil gerne have foreslået en anden nyhedsgruppe hvis den findes!

Og den bemærkning skulle så gøre emnet on-topic her?

-j

Fra : Søren Friberg

Dato : 20-03-03 05:16

Uheldigvis har jeg sandsynligvis svaret helt hen i vejret, hvilket ikke er
typisk

Kodeordet til problemet her er vel "ældre computer". Hvad taler vi egentlig
om?

/sf

Fra : BHR

Dato : 19-03-03 22:19

> Kodeordet til problemet her er vel "ældre computer". Hvad taler vi
egentlig
> om?

Computeren er med 32mb ram og Pentium 150 mHz (vist nok). Nyeste bios.. Jeg
vil tro maskinen er fra midt 90'erne.

Fra : BB

Dato : 22-03-03 21:45

"BHR" <bhr@email.dk> skrev i en meddelelse

> egentlig
>
> Computeren er med 32mb ram og Pentium 150 mHz (vist nok). Nyeste bios..
Jeg
> vil tro maskinen er fra midt 90'erne.

Der er en der har samme problem som fik det løst:
(jeg ved ikke hvorfor mit link bliver "halveret")
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=5lyg8.31
960%24V15.5882116%40typhoon.nyroc.rr.com&rnum=2&prev=/groups%3Fhl%3Dda%26lr%
3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26q%3DCannot%2Bopen%2Bdump%2Bfile%2Bghost

VH
Brian Bjerg
København

*Remove NOSPAM in my mail address for personal mail.*
Norton AntiVirus is sending my email.