MS Outlook i Windows 2000?
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 19-03-03 12:28

Når jeg klikker på 'Send', *henter* programmet også data fra serveren!??
Sådan gør Outlook ikke under Windows 98 - og det er da også en ulogisk -
og uheldig - 'adfærd'!

Har andre oplevet lignende?

--
med venlig hilsen,
Hans

Fra : hcma

Dato : 19-03-03 13:58

"Hans Henrik Hansen" <h2vh@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Når jeg klikker på 'Send', *henter* programmet også data fra serveren!??
> Sådan gør Outlook ikke under Windows 98 - og det er da også en ulogisk -
> [...]
I mit Outlook2000 på WindowsXP hedder kommandoen send OG modtag
m v h
HC

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 19-03-03 17:38

hcma <hcma@has.dk> wrote:
> I mit Outlook2000 på WindowsXP hedder kommandoen send OG modtag

Hvis du klikker på 'Funktioner', får du så ikke en 'Send'-mulighed
(øverst) i pulldown-menuen?

--
med venlig hilsen,
Hans

Fra : hcma

Dato : 19-03-03 19:58

> Hvis du klikker på 'Funktioner', får du så ikke en 'Send'-mulighed
> (øverst) i pulldown-menuen?

> --
> med venlig hilsen,
> Hans

Jo det gør jeg også, og det virker hos mig med udelukkende send. (jeg havde
helt glemt denne mulighed, men har lige afprøvet den)
m v h
HC

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 19-03-03 21:07

hcma <hcma@has.dk> wrote:
> Jo det gør jeg også, og det virker hos mig med udelukkende send. (jeg havde
> helt glemt denne mulighed, men har lige afprøvet den)

Mystisk - er der nogen her, der kører Outlook under W2k, som gider
prøve?

--
med venlig hilsen,
Hans

Fra : pre

Dato : 19-03-03 22:45

Outlook har to Send kommandoer. Se dem i Funktioner/Tilpas hvor de begge
kan trækkes til en menu-knap. (Send - Send og Modtag).
pre

mailto:perian&#64postkasse.net