Skærme
Fijala 3554
Skærm primært til spil
Fra : smb

Dato : 19-03-03 12:28

Jeg ønsker en 17/19 " tommer skærm. Den skal primært bruges til at spille i
længere tid ad gangen, så det skal skal helst være noget som ikke gør øjnene
trætte. Den skal helst ligge i prisklassen 2500-3000.

Er der nogen som kan anbefale noget godt ?

Mit nye grafikkort er iøvrigt et :Gigabyte GV-R9700 PRO TV-Out + DVI AGP /
128MB / 2048x1536 / Radeon 9700 Pro

mvh. smb

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-03-03 12:57

"smb" <baaz@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
øjnene
> trætte. Den skal helst ligge i prisklassen 2500-3000.
>
> Er der nogen som kan anbefale noget godt ?

Samsung 959NF.

- Martin