Er det kun mig ....
Fra : Denise

Dato : 19-03-03 12:20

der har en mærkelig fornemmelse i maven, bare fordi jeg skal ud og hente
cyklen fra vinteropbevaring ?
Virkelig weird, det er som man skal til eksamen, er det bare mig der er
underlig.

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, www.dkfritidmotorcykel.dk/Denise_Reindel

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 19-03-03 12:27

Denise wrote:

> Virkelig weird, det er som man skal til eksamen, er det bare mig der er
> underlig.

Det vil jeg da ikke håbe. Husk at eksamen naturens eget afføringsmiddel.

Ib Jakobsen

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 19-03-03 12:28

Denise wrote:
> der har en mærkelig fornemmelse i maven, bare fordi jeg skal ud og
> hente cyklen fra vinteropbevaring ?
> Virkelig weird, det er som man skal til eksamen, er det bare mig der
> er underlig.

Nej!, jeg skal ud og køre senere i dag og jeg har sommerfugle i maven, og
ryster på hænderne af forventningens glæde

Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com
Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.

---

Fra : Morten Juel

Dato : 19-03-03 12:52

> der har en mærkelig fornemmelse i maven, bare fordi jeg skal ud og hente
> cyklen fra vinteropbevaring ?
> Virkelig weird, det er som man skal til eksamen, er det bare mig der er
> underlig.
Bare det var mig ;o(((
lige nu ser det ud som om at de 2 pakdåser jeg skal bruge til DR'en først
kommer imorgen, og den skal synes imorgen kl 15.30 30km væk, så det er ikke
muligt at nå, og næste synstid er 10/4 ;o(((( så det er jo lig 3-4 uger til
uden mc + ingen bakkeåbning til mig ;o((

Mvh
Morten

Fra : Thomas

Dato : 19-03-03 13:42

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> uden mc + ingen bakkeåbning til mig ;o((

Har du ringet rundt.. mener.. har de søgt lidt rundt til synsamelding?

jeg skulle også synes i Næstved, men de havde først tid d. 10/4, derfor
fandt de lige en i Slagelse, så nu skal den synes i overmorgen, fredag,.

--
Med Venlig Hilsen

Thomas
Check mig og kværnen ud her::
www.flashking.dk
Eller hos DFM

Fra : Morten Juel

Dato : 19-03-03 14:43

> Har du ringet rundt.. mener.. har de søgt lidt rundt til synsamelding?
jeg bruger bilsyn.dk den er hele tiden opdateret, så er det bare en gang i
timen... ;o(

> jeg skulle også synes i Næstved, men de havde først tid d. 10/4, derfor
> fandt de lige en i Slagelse, så nu skal den synes i overmorgen, fredag,.
hehe hvad skal den tid koste ?? jeg er villig til at købe den af dig !

Mvh
Morten

Fra : Morten Juel

Dato : 19-03-03 14:58

> hehe hvad skal den tid koste ?? jeg er villig til at købe den af dig !
æv kan først bruge en efter weekenden ! ;o((

Mvh
Morten

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-03-03 14:32

Denise wrote:

> der har en mærkelig fornemmelse i maven, bare fordi jeg skal ud og
> hente cyklen fra vinteropbevaring ?
> Virkelig weird, det er som man skal til eksamen, er det bare mig der
> er underlig.

Nix du er ikke underlig. Det er vist helt naturligt. Jeg fik hevet Divvyen
op i sidste uge - med stor tak til Rune som hjalp med at skubbe den op.

Det er pragtfuldt at komme ud på vejene igen (også selvom jeg indtil videre
kun har kørt herinde i Kbh og en tur ned af Køgevejen.).

Hilsner,

Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 19-03-03 15:40

Tony Lorentzen wrote:

> Nix du er ikke underlig. Det er vist helt naturligt. Jeg fik hevet
> Divvyen op i sidste uge - med stor tak til Rune som hjalp med at
> skubbe den op.

Skubbe ! Haa, jeg løftede Men jeg var jo blevet lovet en omgang Xbox GP
moto eller hvad det nu hedder, du er skrap til det. Men det var sku sjovt,
når man lige lærer banen at kende

> Det er pragtfuldt at komme ud på vejene igen (også selvom jeg indtil
> videre kun har kørt herinde i Kbh og en tur ned af Køgevejen.).

Ja jeg glæder mig også, og til dem som tænker på hov ville ham Rune ikke
sælge den ?! Jooo njaaa måske men foråret trækker sku.

MVH Rune Rohleder
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder
www.rohleder.nu/tdm

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-03-03 17:12

RuneR (TDM850) wrote:

> Skubbe ! Haa, jeg løftede Men jeg var jo blevet lovet en omgang
> Xbox GP moto eller hvad det nu hedder, du er skrap til det. Men det
> var sku sjovt, når man lige lærer banen at kende

Jeps du kommer bare over når du skal have lidt mere baghjul

> Ja jeg glæder mig også, og til dem som tænker på hov ville ham Rune
> ikke sælge den ?! Jooo njaaa måske men foråret trækker sku.

Ja... Men på den anden side så ville en Fazer 1000 jo heller ikke være så
dårligt vel?

Hilsner,

Tony

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 20-03-03 09:27

Tony Lorentzen wrote:

> Jeps du kommer bare over når du skal have lidt mere baghjul

Heh, jeg synes nu egentlig det rally spil vi spillede var noget sjovere, jeg
fik dig da et par gange. Det er nu sjovest når man ligger og jagter hinanden

> Ja... Men på den anden side så ville en Fazer 1000 jo heller ikke
> være så dårligt vel?

Uhm, har altid godt kunne lide den Fazer, og forsikringen hos topDK var ikke
skræmende, men mine laaange stænger kunne desværre ikke være pga.
udskæringen i tanken, jeg prøvede lige at sidde på den i Bella.. Men mums
den er lækker.