nedsænket køkkenvask?
Fra : Pia Amtoft

Dato : 19-03-03 09:38

Vi står og skal have en ny bordplade til vores køkken (massiv træ) og
vil i den anledning meget gerne have en nedsænket køkkenvask.

Jeg ville lige høre om der er nogen der har forstand på sådan noget?

Vi har været nogle forskellige steder henne og kikke på vaske, men er
lidt i tvivl om det er en speciel vask til sådan et formål, da jeg ikke
synes der er forskel på de forskellige vi har set.

Er der mon nogen der har et bud på hvordan man gør?

Venligst
Pia

Fra : Janner

Dato : 19-03-03 09:50

> Er der mon nogen der har et bud på hvordan man gør?
>
> Venligst
> Pia

Hejsa,

Det nemmeste er at finde en kkken udstyrs biks og købe det hele samlet,
bordpladen skal efter udskæring af hullet til vasken
sendes afsted for at få den undersænkede vask limet i .... Og ja det er en
speciel vask der bruges Prisen for herligheden er noget højere end
en konventionel vask, men ka nlove jer for i dæleme bliver glade for det.

Hygge

Jan

Fra : Morten DH

Dato : 19-03-03 16:18

"Janner" <uname@it.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> speciel vask der bruges Prisen for herligheden er noget højere end
> en konventionel vask, men ka nlove jer for i dæleme bliver glade for det.

Det kan jeg kun bekræfte, jeg skulle liiiige spare lidt i forbindelse med
mit nye køkken og købte derfor en bordplade i Bauhaus og fik vasken med 30%
rabat gennem en bekendt. Jeg sparede som sagt 30% på vasken, de 3000 det
ville koste at få lagt en tilsvarende vask i - samt pris forskellen mellem
bordpladen i Bauhaus og køkkenfirmaet... I alt ca 6000 vil jeg tro... men
jeg har fortrudt mange gange...

Bordpladen viste sig at være mindre i dybden end normale DK plader - og jeg
måtter derfor hen og lave en tilsætning bagved... Da pladen skulle skæres
til i længden gik det ikke særlig godt - jeg endte med at måtte købe en
bedre klinge til rundsaven til 600kr... og endelig hver eneste gang jeg
tører bordet af ærgrer det mig helt vildt, det ville ha været som meget
lettere at kunne feje alle krummerne ned i vasken :(