dev tools
Fra : David Blangstrup

Dato : 19-03-03 08:00

Efter at have brugt dev tools til at installere imapd, vil jeg nu gerne
af-installere dem igen, da de fylder over 1 GB! Jeg har smidt mappen dev
tools ud, men der må være noget skjult, for der røg kun 500 MB. Nogen der ved
hvor hidden dev tools ligger?
- David

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 19-03-03 16:59

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> [...]
> tools ud, men der må være noget skjult, for der røg kun 500 MB. Nogen der ved

Uha, det er ikke nogen nem opgave, da meget af dokumenmtationen til dev
tools bliver spredt rundt om i systemet. Bl.a. i framework
bibliotekerne.

Men kig dig om dybt, efter dokumentation, i: AppKit.framework,
CoreFoundation.framework og Foundation.framework som alle ligger i
System/Library/Frameworks

Med Pacifist kan du åbne /Library/Reciepts/DevTools.pkg og se hvor
skidtet er blevet skovlet hen!

Vær forsigtig når du fjerner noget, man kunne jo aldrig vide om der lå
noget i forvejen!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : David Blangstrup

Dato : 19-03-03 18:00

On Wed, 19 Mar 2003 16:59:24 +0100, Michael Tysk-Andersen wrote
(in message <1fs2ulk.eefp8e1o2xnu1N%mta@mac.com>):

Tak! Jeg prøver, forsigtigt!

Fra : David Blangstrup

Dato : 22-03-03 18:18

On Wed, 19 Mar 2003 8:00:07 +0100, David Blangstrup wrote
(in message <0001HW.BA9DD40700343F5DF0182600@news.cybercity.dk>):

> [...]
> tools ud, men der må være noget skjult, for der røg kun 500 MB. Nogen der

Åh, jeg fandt ud af det - og det er meget nemt! Man skal bare køre
/Developer/Tools/uninstall-devtools.pl
i Terminalen. Vupti!