/ Forside / Teknologi / Administrative / MS-Office / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18709
refi 14474
Klaudi 9389
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Regne i Word uden regneark
Fra : Kaj U


Dato : 18-03-03 23:47

Hej Gruppe
Jeg har et problem med opsætningen af et standard dokument
Vi skal sende en ordrebekræftelse og jeg har lavert en formular
med tekstfeldter som virker fint når det er låst, men jeg har også
indsat et excel regneark til selve udregningen, dette kan bare ikke bruges
når word dokumentet er låst.
Er det muligt at få Word til at regne uden at der skal indsættes et Excel
regneark
så man ved hjælp af TAB kan springe til de forskelleif difinerede
skrivefeldter indsat med formular menu


--
Med venlig hilsen
Kaj Ulrik
kaju@mail1.stofanet.dkX




 
 
Ukendt (19-03-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-03-03 07:27


"Kaj U" <kaju@mail1.stofanet.dkX> skrev i en meddelelse
news:3e77a227$0$4340$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Hej Gruppe
> Jeg har et problem med opsætningen af et standard dokument
> Vi skal sende en ordrebekræftelse og jeg har lavert en formular
> med tekstfeldter som virker fint når det er låst, men jeg har også
> indsat et excel regneark til selve udregningen, dette kan bare ikke bruges
> når word dokumentet er låst.
> Er det muligt at få Word til at regne uden at der skal indsættes et Excel
> regneark

Det er muligt at bruge simple formler i word tabeller, se word hjælp under
formel:

Gør følgende for at addere 3 til cellen A1, som indeholder en værdi på 2.

1.. Anbring indsætningspunktet i cellen A4.
2.. Klik på Formel i menuen Tabel.
Under Formel vises en automatisk formel (=Sum(Ovenover)).
3.. Slet den automatiske formel, så der efterlades et lighedstegn (=).
4.. Indtast (A1)+3 efter =.
5.. Click OK.
Resultatet af formlen (2+3=5) vises i celle A4.

Brug ovenstående trin i de følgende eksempler, og indsæt derefter en af
formlerne nedenfor i trin 4.



pre (19-03-2003)
Kommentar
Fra : pre


Dato : 19-03-03 10:29

Ved at udnytte mulighederne, og et par sektionsskift, kan du sætte Word til
kun at låse dele af et dokument, Excel har lignende funktioner. Se
hjælpeteksterne.
--
mvh
pre

mailto:perian&#64postkasse.net
"Kaj U" <kaju@mail1.stofanet.dkX> wrote in message
news:3e77a227$0$4340$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
| Hej Gruppe
| Jeg har et problem med opsætningen af et standard dokument
| Vi skal sende en ordrebekræftelse og jeg har lavert en formular
| med tekstfeldter som virker fint når det er låst, men jeg har også
| indsat et excel regneark til selve udregningen, dette kan bare ikke bruges
| når word dokumentet er låst.
| Er det muligt at få Word til at regne uden at der skal indsættes et Excel
| regneark
| så man ved hjælp af TAB kan springe til de forskelleif difinerede
| skrivefeldter indsat med formular menu
|
|
| --
| Med venlig hilsen
| Kaj Ulrik
| kaju@mail1.stofanet.dkX
|
|
|



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste