ATI 9700 Pro All in wonder
Fra : Kim Larsen

Dato : 18-03-03 21:59

Hej i gruppen

Er der en her i gruppen der har erfaring med et ATI 9700 Pro All in wonder ?
Hvordan er 2D delen ?
Hvordan er 3D delen ?
Hvordan er TV delen ?

Jeg ved godt at det får god kritik flere steder, men det kunne være rart at
høre fra folk der ved hvordan det kører.
Hvad med ram, på kortet er der DDR-ram, men hvad med system RAMmene, skal de
også være DDR eller er det lige meget hvis man bare har rigeligt af dem ?

Det er jo mange penge for sådan et kort, så det ville være lidt surt at
bruge så meget hvis der er dele der ikke er ok i det.

På forhånd tak for hjælpen.

Kim Larsen

Fra : Torben B. Sørensen

Dato : 21-03-03 19:31

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> wrote in

> Hej i gruppen
>
> Er der en her i gruppen der har erfaring med et ATI 9700 Pro All in
> wonder ? Hvordan er 2D delen ?
> Hvordan er 3D delen ?
> Hvordan er TV delen ?

Jeg er interesseret i det samme. Men vi skal nok ikke regne med at få svar
foreløbig. Jeg har prøvet at købe et ATI AIW 9700 Pro siden december måned,
hidtil uden held. Så det skulle undre mig, om der er andre, der har købt
nogen - i hvert fald hos danske forhandlere.

Men jeg håber da fortsat...

Torben