Bi- og homo-sex: Man kuer dem man kan
Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-03 18:06

Bi- og homo-sex: Man kuer dem man kan

Viljen til magt, er alles drivkraft.

Har man nogenlunde succes, så kombinerer mænd sædblærespændinge med lyst
til at slavebinde, og få en mor og en opvarterske ud af det - en kone.

Kvinder dominerer mindst lige så meget, og på lidt forskellige områder,
og oftest er han mere slave end hun.

Mænd der tidligt indser at de har nul håb om kvindekæreste, går efter
mandekærester.

Både hos aber og mennesker er der mange der kan til begge sider, og det
afhænger af om hvad er ved hånden og hvor stor lysten er til at bestige
og bedække - så har vi bisex (hos planter kaldet fælles-køn eller
sam-køn)

Anal-bol er en - for mange ulækker - opfindelse som måske først blev
almindelig blandt homosexuelle mænd for hundred år siden, fordi man i
trykt porno skulle variere sig, for at at overgå andre og konkurere og
få litteraturen solgt. Også klitorissllikning og pik-slikning fik kæmpe
opsving pga trykt porn. og var måske meget sjældne før da

Måske under 0,1% af bøssr anakboller -. selvom flere lader som om, for
det hører sig til at foregive at man således er rigtig bøsse.

At bøssernes (bisexuelle - familiefar) Sct Oscar (Wilde) skulle have
analbollet tyder intet på - han kunne lide at PROVOKERE ved at kysse
smuk ung adelig dreng på offentlige steder, og han kunne lide at SE PÅ
når rigtige bøsser bollede - og han dømtes kun for at have OPFORDRET TIL
FRIGJORTHED - aldrig for at være bøsse. Og straffen skyldtes måske især
at der var narko i bøssemiljøerne og man vidste man skulle i krig med
tyskerne snart(WW1) og blødagtighed betød dårlig soldaterindsats -
tyskerne var dobbelt så gode til at dræbe englændere, pr mand og pr
tusind pund - måske fordi Wilde og andre havde blødagtiggjort engelsk
ungdom med reklame for umandige livsstileksperimenter. (som nok har
bidraget til at krig idag er blevet upopulært og skabt trivsel på mange
måder, så jeg hylder både Wilde - og Nietzsche der så krig som noget
OK og forædlende. Dengang det var om mænds mod.).

Nietzsche - og alle andre mænd der havde råd til det - gik spadsereture
langs sydeuropæiske strande hvor mange smukke unge drengeteenagere
badede og tilbød at bære kuffert mm for rige turister.
Det påstås nu at så var han bøsse og fortrængte det. Sludder
--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Chokmah

Dato : 18-03-03 20:13

On Tue, 18 Mar 2003 18:05:45 +0100, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>Bi- og homo-sex: Man kuer dem man kan

>Mænd der tidligt indser at de har nul håb om kvindekæreste, går efter
>mandekærester.

Nå jamen så er det problem well løst det er der well ikke nogen de
behøves at blive kureret for - at de har fundet en løsning på derres
situasion uagtet hvad den så er ?

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-03 20:24

"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message

> Nå jamen så er det problem well løst det er der well ikke nogen de
> behøves at blive kureret for - at de har fundet en løsning på derres
> situasion uagtet hvad den så er ?

Simon Spies og Chokmah ville være enige DET ER GODT AT DER ER BØSSER FOR SÅ
BLIVER DER FLERE `PIGER TIL OS ANDRE

Desværre er bøsserne ofte rethaveriske kværulerende og klynkende og påstår
at de blir chikaneret, hvilket ikke er sket i mange årtier fra statens side.
Så de får millioner fra staten til BØSSERNES BEFRIELSESFRONT - og de fik
fyret en god Medicinaldirektør fordi han påviste deres korruption med
AIDS-oplysningsmidler. Spild ingen penge på bøsser.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-03-03 00:11

On Tue, 18 Mar 2003 20:24:26 +0100, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message

>Simon Spies og Chokmah ville være enige

det kan hverken anfægtes eller bekræftiges

>DET ER GODT AT DER ER BØSSER FOR SÅ
>BLIVER DER FLERE `PIGER TIL OS ANDRE

ja sådan ku man måske se på det men jeg tror nu de er et tilsvarene
frafald af kvinder til lesbiske præferancer om end de fleste af dem er
hvad jeg kalder horbone dykes andre butch mao ikke noget der var værd
at pulle fra starten af .... anuhow er man fuld og ung nok så er en
kusse en kusse og hver gang man får pilen i dard skivens midte er der
bull - om end trofæets prale værdi kan være åben for debat

>Desværre er bøsserne ofte rethaveriske kværulerende og klynkende og påstår
>at de blir chikaneret,

ja nu ha rjeg jo været nærværende forums førende homofob i snart 4 år
- så ja måske men jeg synes nu ikke de er de værste - jeg synes
faktisk de er til snakke med nej du de virkeligt lede det er hetroerne
der vil fortælle om derres egen fortrinelige menskelige egenskaber
fordi de er så Ihh så FORSTÅENDE og tolerante over for homoerne - det
gør man fanme dårlig at høre på .... da det jo en sag der har sejret
langt frem for andre hvad skal vi sige svære sager for omgivelserne at
fordøje !

> [...]
>fyret en god Medicinaldirektør fordi han påviste deres korruption med
>AIDS-oplysningsmidler. Spild ingen penge på bøsser.

man tør well ikke formode du har en eller anden form for dokumentasion
for den påstand ? jeg tviler da oprigtigt talt på at der er nogen om
bøsserne der har større interesse i at aids spøgrsmålet bliver
afklaret med en kur - om end der er nogend er har fået den rabiate ide
at det let ikke er en sygdom - den har aldrig fundet sted ... der er
nogen neuancer i det der jeg aldrig helt har fanget men usa der er
faktisk foreninger af hiv smittede der kæmper derres sag for at blive
erklærete helt raske .... hiv smittede kvinder der finder det fuldt
forsvarligt at amme derres børn.... det er sgu yndigt :)

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-03 00:49

"Bo M Mogensen" <Chokmah@c.dk> wrote in message

> man tør well ikke formode du har en eller anden form for dokumentasion
> for den påstand ?

Millionsvindelen i Sundheddsstyrelsen er en af mange sandsynliggjort
anklage, der vist ikke er ført sag på. Men Palle Juel Jørgensen er en meget
respekteret overlæge som blev chef og søgte at få pengespildet stoppet og
bøsserne fik ham fyret, og det er godt dækket af aviserne - søg på hans
navn.

PAN selskabelighed fik de millioner. som skulle have oplyst om kondom for -
og de blev ved at lyve at kondom er usikkert. For de ville ikke lave
effektiv oplysning.

Jeg er ikke bøssefob. Men staten bør spare. De fejler intet, Ingen generer
dem . Der behøves kun oplysning om kondomer og INTET om valg af partner og
lege-form.

At de påstår at gummi er for begyndere og ikke holder, er virkelig
asocialt.

Fra : Chokmah

Dato : 19-03-03 13:06

On Wed, 19 Mar 2003 00:48:55 +0100, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>PAN selskabelighed fik de millioner. som skulle have oplyst om kondom for -
>og de blev ved at lyve at kondom er usikkert. For de ville ikke lave
>effektiv oplysning.

Øhh histroien melder ikke noget om hvor de mange penge blev af ??