Forhandlere af Kershaw knive ?
Fra : Peter Trudslev

Dato : 18-03-03 17:58

Her i efteråret fik jeg tyske Kettners store jagt katalog tilsendt fra
www.kettner.de

Jeg har bladret lidt i det her i de mørke vinteraftner og er faldet over
nogle knive fra det amerikanske firma Kershaw Knives se evt
http://www.kershawknives.com

Jeg har læst i Kettners eksportsalgs betingelser, at minimumskøbet er på 100
Euro og at der samtidig tillægges 20 euro i tillægspris for
fragt/ekspeditionsgebyr mm ved salg til udlandet. samt endelig at der ikke
er returret på eksport salg.

Da knivens pris er under de 100 euro samt at jeg også synes at 20 euro er en
slags penge vil jeg høre om der er nogle der kender en dansk forhandler af
disse knive.

På forhånd tak for hjælpen

Peter Trudslev

Fra : Anders

Dato : 18-03-03 19:07

"Peter Trudslev" <trudslev@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> slags penge vil jeg høre om der er nogle der kender en dansk forhandler af

Naturgalleriet i Holte

www.naturgalleriet.dk

Anders