T-68 og outlook...???
Fra : Denner [9400]

Dato : 18-03-03 17:43

Hej...

Kan man sende sms fra outlook via sin mobiltelefon... altså en T-68...!!!!
har installeret det der XTNDConnect, men det er vel kun til
synkronisering...??

På forhånd tak...

Denner

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 18-03-03 19:53

Denner [9400] <Denner78@hotmail.com> skrev:
>Hej...
>
>Kan man sende sms fra outlook via
>sin mobiltelefon... altså en T-68...!!!!
> [...]
Hej igen
Lyder underligt - den jeg har hentet installeret er denne:
CommunicationsSuitePatch_R1A04toR3A02_english.exe, 10.528.607
bytes, version 2.11.15.0.
Det er den opdaterede version af den medleverede CD og indeholder
alt.
Hvis det er den du har hentet installeret forstår jeg
ingenting !

Mvh
Jesper
--
GS500E når det går godt -
Volvo når det ikke gør >;o{)

Fra : Denner [9400]

Dato : 18-03-03 20:02

Hej Jesper...

Hvor har du fundet denne patch....!

Denner

"Jesper Hedegaard (slet GY5NF)" <jesper@GY5NFhedegaard.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:10480136440.203101856678774@dtext.news.tele.dk...

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 18-03-03 20:22

Denner [9400] <Denner78@hotmail.com> skrev:
>Hej Jesper...
>
>Hvor har du fundet denne patch....!
>
>Denner

Øhh - øjeblik - ska' lige finde det igen...
Her var det: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?
page=gsapopup&Redir=template%3DSP1%26B%3Die%26PID%3D9757%26LM%
3DSIM_V
Lidt spændt på om du bar kan klikke på dette lange link. Har
forsøgt med 2 x klip-klistre fra Exploreren. Håber det går godt -
ellers prøver vi bare igen..

Jesper
--
GS500E når det går godt -
Volvo når det ikke gør >;o{)

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 18-03-03 20:28

Jesper Hedegaard <jesper@4KRB3hedegaard.mail.dk> (slet 4KRB3)
skrev:

> [...]
>Lidt spændt på om du bar kan klikke på dette lange link. Har
>forsøgt med 2 x klip-klistre fra Exploreren. Håber det går godt -

Nåh - det gjorde det ikke - så bare tryk på den del af linket, der
er blåt og vent til din Explorer åbner - evt med en fejlmeddelelse.
Klip/klister så resten af linket herfra og sæt det i forlængelse
af adressen i toppen af Exploreren - så sku' det virker.
Maksimer vinduet så kan du se "Drivers, scripts & patches" nederst
i venstre kolonne - det er den du ska' bruge.

Mvh
Jesper
--
GS500E når det går godt -
Volvo når det ikke gør >;o{)

--
GS500E når det går godt -
Volvo når det ikke gør >;o{)

Fra : Denner [9400]

Dato : 18-03-03 20:48

Hej Jesper.

Tja.... Jeg kan altså ikke få det til at virke.....!!!!

Har du et andet link...????

Denner
"Jesper Hedegaard (slet C957S)" <jesper@C957Shedegaard.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:10480157720.49111074619611@dtext.news.tele.dk...

Fra : Janner

Dato : 18-03-03 20:54

"Denner [9400]" <Denner78@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Jesper.
>
> Tja.... Jeg kan altså ikke få det til at virke.....!!!!
>
> Har du et andet link...????

heller ikke her ender i noget med en t39

Kom så he he

Hygge

Jan

Fra : Denner [9400]

Dato : 18-03-03 21:01

Denner

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 18-03-03 21:44

>kan, har du en krypteringsmaskine...
>
>Denner
>
>"Janner" <jan@tjaaa.dk> skrev i en meddelelse
>6.news.tele.dk...

OK - uden ansvar: http://makeashorterlink.com/?N33215BD3
MEN jeg er lige under test blevet klar over at i skal bruge dette
til T68I: http://makeashorterlink.com/?R5E236BD3 - så ender i på
en T68 side i stedet for T39 (som jeg har).
Tingen i skal bruge ligger næst-nederst i højre kolonne
under "Synchronization".
I kan også bare ´bruge dette link: http://makeashorterlink.com/?
S20312BD3
"Desværre" fylder denne pakke ca 240 % af den til min....
Men da jeg nu er lidt overrasket over at det ikke er samme program
til de to mobiler håber jeg virkelig at funktionen osse er der til
T68. Ellers må der være noget lig "Ericsson Phone Book & Text
Message Manager" - der kan jeg også sende og modtage SMS via
mobilen.

Alle disse link er lavet fra:
http://www.makeashorterlink.com/index.php
Kan ikke huske navnet på det geni som igen og igen henviser til
denne side, men han er ganske flittig i flere grupper.

Mvh
Jesper
--
GS500E når det går godt -
Volvo når det ikke gør >;o{)

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 18-03-03 21:44

Fra : Janner

Dato : 19-03-03 08:55

"Denner [9400]" <Denner78@hotmail.com> wrote in message

> Denner
>
>Hvad snakker du om ? er ikke med

/Janner ...... som stadigt mangler linket

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 19-03-03 19:53

Janner <uname@it.com> skrev:

>"Denner [9400]"
><Denner78@hotmail.com> wrote in message
>11.news.tele.dk...

>/Janner ...... som stadigt mangler linket

Oh sh... - en del af det sidste link var faldet ud - slutningen af
det var af en eller anden grund ikke markeret blåt !?
Vi prøver bare igen:
http://makeashorterlink.com/?S20312BD3

I blir' sendt til makeashorterlink.com's hjemmeside - lad billedet
stå nogle sekunder, så blir i stillet videre (har lige testet de 2
første i mit indlæg fra i går).

Mvh
Jesper
--