Matte vinduesrammer....hvad gør jeg..
Fra : J .p

Dato : 18-03-03 17:06

Jeg har en Hobby 450...årgang 1985
Men jeg har det problem at vindues rammerne på de vinduer som kan åbnes er
blevet kedeligt næsten grå.."skulle være brune"...
Er der nogen her i gruppen som kan sige mig om der findes en behandling til
dem som kan give dem bare lidt af farven igen.
Håber nogle af i erfarne campister som har løst problemet....så vi andre
lidt mindre erfarne kan drage nytter deraf...

På forhånd tak...
Jan..

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 18-03-03 17:34

"J .p" <janp@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Håber nogle af i erfarne campister som har løst problemet....så vi andre
> lidt mindre erfarne kan drage nytter deraf...

Hej Jan.

Jeg er ikke helt sikker men jeg har set hvad noget vinylopfrisker kan ved en
bils plastic, måske kunne du prøve det?

Hilsen Steen.

Fra : T. Hartung

Dato : 18-03-03 19:50

"Steen Jakobsen" <s.jakobsen.spamfilter@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er ikke helt sikker men jeg har set hvad noget vinylopfrisker kan ved
en
> bils plastic, måske kunne du prøve det?

og det er netop hvad jeg bruger på min Hobby - men det holder ikke så
længe - men det virker dog!!

mvh
T. Hartung

Fra : claus & anita

Dato : 06-04-03 00:28

jeg bruger silicone olie det er tykkere og mere fedtet end alm. silicone,
det er noget jeg har fået af min far det bruges i industrien. Jeg har en
Hobby 535 86/87
så jeg kender det godt men min er nu ikke helt grå endnu, bruger det også på
vindues listerne.
Hilsen Claus R