Hjælp til orgasme
Fra : Pinga

Dato : 19-03-01 17:02

Jeg håber at i kan hjælpe med noget...
Jeg vil så gerne have at min kæreste får den største orgasme, men kan bare
ikke finde ud af det. Lyder måske underligt, men det er pissesvært. Min
kæreste er en rigtig sød pige på 19 som jeg gerne vil have hun skal nyde
det. Problemmet tror jeg er at når hun ligger ned på slapper hun af - og
tror mig hun er god ti lat slappe af. Det er som om at alt det man gør bare
flyder igennem hende fordi hun slapper så meget af.... Hun vil helst gerne
ligge ned og det er meget svært at "overtale" hende til at sidde eller stå.
Det er som om at hun gerne vil slappe så meget af så overhovet muligt.
Hjælp mig til at give hende en god orgamse... kom med nogle fif..... Jeg har
prøvet alt, men vil nu forsøge at spørge om hjælp....

Alt tips og tricks er velkomne.... Har i ICQ er mit nummer 25562046

/Thomas.

Fra : Sott

Dato : 19-03-01 18:22

Hej Thomas :0) (og velkommen til)

"Pinga" <Pinga@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg håber at i kan hjælpe med noget...

Ja, én kan jo prøv´.

> Jeg vil så gerne have at min kæreste får den største orgasme, men kan bare
> ikke finde ud af det.

Den største - betyder det større end mine? *GG*

> Lyder måske underligt, men det er pissesvært.

Ja, selvfølgelig - du kan jo ikke vide, om den ene orgasme er større end den
anden. Jeg mener, jeg har efterhånden fået en hel del, og de er ret
forskellige, og jeg har svært ved at bedømme om hvorvidt der er tale om en
stor eller en lille orgasme - der er i hvert fald med sikkerhed tale om
orgasme

Desuden ved jeg fra mig selv, at da jeg var yngre - der var det ret svært
for mig at få orgasme, og jeg har også læst et par steder efterhånden at det
også gælder mange andre unge kvinder . Jeg havde simpelthen drønsvært ved at
slappe nok af til at slippe kontrollen. Desuden syntes jeg dengang, at
fyrene var så fikseret på min orgasme, så jeg blev så bange for _ikke_ at
komme, at det hele gik i baglås for mig. Jeg var bange for at jeg var
frigid - og jeg kunne ikke forstå, at jeg ikke kom så hurtigt som det
åbenbart forventedes. Men noget har jeg lært: Kvinder får altså _oftest_
ikke orgasme på lige så "kort" tid, som mænd. Det er selvfølgelig en
generalisering, men jeg tror godt den kan holde vand.

Altså: Det tager tid - og det _kan_ endda tage "lang" tid.

Hun har det _måske_ som du ville have det, hvis du frygtede helt vildt ikke
at kunne få den til at sprøjte, og hvis den endelig sprøjtede - så skulle
længden på sprøjtet gudhjælpemig osse bedømmes.... arghhh...

> [...]
bare
> flyder igennem hende fordi hun slapper så meget af....

Jeg slapper også enormt meget af - ser det ud til. Men ofte ligger jeg helt,
helt stille og spænder vildt meget - for det "virker" altså for mig.
Indimellem "glemmer" jeg endda at trække vejret. Igen så kommer jeg altså
ikke specielt hurtigt, og jeg kommer konsekvent _kun_ hvis min klitoris
bliver stimuleret. Al anden stimuli er dejlig, men det giver mig ikke
orgasme. Altså hverken samleje, eller andre krumspring kan give mig orgasme.
Derudover er berøring af skeden og anus et ekstra kick for mig, hvis det
finder sted samtidig med at jeg bliver slikket eller på anden vis får
stimuleret min kilder - uhmm...

> Hun vil helst gerne
> ligge ned og det er meget svært at "overtale" hende til at sidde eller
stå.

Ja, jeg ville også være vildt svær at overtale. Jeg kan nemlig ikke få
orgasme hvis jeg står op - jeg ved ikke hvorfor, men det er helt umuligt.
Jeg bliver totalt slap i alle lemmer, og jeg mister for en kort stund
"bevidstheden" - og det tør jeg simpelthen slet ikke prøve i stående
tilstand. Jeg kunne jo slå mig eller den udkårne kunne slå sig under
orgasmen :0)

> [...]
har
> prøvet alt, men vil nu forsøge at spørge om hjælp....

Ja, her har du så min hjælp - håber du kan bruge det til noget.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Zep

Dato : 19-03-01 23:09

Hejsa..

Det her er ikke en kogebog, men bare et simplet forslag, et ud at millioner
der kunne virke :)

Det første du burde vide er at ca 1 ud af 10 kvinder ikke er i stand til at
få en orgasme (så vidt jeg ved). Så det første jeg ville gøre hvis jeg var
dig var at snakke med hende om hvordan det står til på den front, og om hun
"leger" med sig selv. Hvis det er tilfældet er det jo ikke det der er
problemet. Dernæst ville det nok være en rigtig god idé at snakke med hende
om hvordan/hvad hun godt kan li', på den måde kommer du jo et stykke videre,
og det hindre dig ihvertfald i at gøre noget hun ikke kan lide. Så når du
ved at hun ikke har et problem med at få en orgasme, og du ca. ved hvad hun
godt kan li' vil jeg nok råde dig til:

Tage dig god tid, se en film - en fed film, og rør ved hende. Mens i ser
filmen, så kan du jo evt. ligge bag ved hende og holde om hende. Der har du
mulighed for at røre ved hendes bryster og kysse hende i øret - engang
imellem, og med det mener jeg sef. ikke hele tiden. Meningen med dette er at
få hende startet op, det er jo sådan med kvinder at de ikke altid er lige
nemme at tænde som vi mænd er. Nå.. når i så engang er færdige med at se
film, eller hun ikke kan koncentrerer sig (hvad ved jeg) så tag det meste af
hendes tøj af og dril hende lidt. Lad være med at gå lige på og hårdt, men
tag dig god tid og vent lidt før du lader dine fingre nærme sig klitoris. Nu
burde hun så være temlig våd og det er så nu at du bruger dine fingre, dvs 1
finger til at stimulere hendes klitoris. Find klitoris, og sørg for at din
finger er våd, det gør det mere behageligt så vidt jeg ved. Så er det her
tricket kommer. Hmm hvordan forklare man det.. geez, well du skal bevæge din
finger i et "støt" tempo, ikke for hurtigt i starten og så måske sætte
tempoet lidt op efter et par minutter. Bevæg din finger frem og tilbage hend
over klitoris ikke mere end ½ cm frem og så det samme tilbage. Du burde så
variere "gnidningen" både med hensyn til hvor hårdt det er og nogle gange i
cirkler. Mange gange virker en meget let berøring meget bedre end hvis man
lægger for meget pres på, men nogle gang er det også godt, som feks hvis hun
er lige ved at komme (der virker cirkler også godt). Noget af det vigtigste
er at du har tålmodighed, jeg har oplevet nogle gange at det kan tage op til
1½ time før der kommer en RIGTIG god orgasme (men det er som sagt
forskelligt fra kvinde til kvinde, og sikkert også humør). Som du nok kan
regne ud, er det lidt krævende fra din side, og det er slet ikke usansynligt
at du får krampe i din hånd.. :) Men så må du jo bare skifte finger og
cirkle lidt - men det finder du nok ud af. Nøgleordet er tid og tålmodighed.
Det skal lige siges at hvis hun ikke vil komme, kommer hun nok ikke, det er
noget jeg ville ønske jeg kunne men det kan jeg sku ikke En anden ting
er at hvis hun ligger og er så afslappet som du siger hun er, vil jeg nok
sige at det ihvertfald ikke hjælper. Hvis hun spænner i balderne og benene
engang imellem eller så meget som hun nu kan holde til, brude det gå meget
hurtigere. Det er jo det samme med os, vi kan heller ikke komme særlig
hurtigt hvis vi sidder og kigger ud af vinduet og slapper helt af vel? En
anden ting er at kunne snakke, er nøglen til et godt forhold og også et godt
sexliv.

Jeg plejer ikke sådan skrive en længere stil til en jeg overhoved ikke
kender, men jeg håber at det her hjælper.

Held og lykke..!

Nå ja.. det glemte jeg helt. Nu hun så er kommet gentagene gange, og hun
ikke kan klare mere, kan du jo altid tage hende - jeg lover dig at på det
her tidspunkt, siger hun ikke nej..!

-Zep

Fra : Christa

Dato : 20-03-01 12:30

>Jeg plejer ikke sådan skrive en længere stil til en jeg overhoved ikke
>kender, men jeg håber at det her hjælper.

Det gør det da sikkert - en af de bedste "instrukser", som jeg har læst i
min tid...

Bare EN lille men VIGTIG detalje glemte du:

Mod slutningen er det OTROLIGT vigtigt, at tryk og tempo IKKE skifter.

Ellers er det højst sandsynligt, at det hele er spildt og du kan starte
forfra!

(Og _det_ er jo ret surt når man(d) har krampe i fingrene )

Hilsen, Christa

>Nå ja.. det glemte jeg helt. Nu hun så er kommet gentagene gange, og hun
>ikke kan klare mere, kan du jo altid tage hende - jeg lover dig at på
>det her tidspunkt, siger hun ikke nej..!

PS: Og jeg lover dig, at hun gør. Så er hun nemlig højst sandsynligvis så
overfølsom overfor berøring, at samleje IKKE lyder fristende mere...

Fra : Zep

Dato : 20-03-01 14:14

Hmm..

Tak for tippet med tempoet (og komplimentet), og så lige en rettelse til
dig. Hvad jeg har erfaret er netop efter en kvinde får en god orgasme (måske
ikke lige 2 sekunder efter), men ret kort tid efter er det temlig meget
bedre for dem at gennemføre et samleje. Grunden til dette er netop hvad du
siger med hvor følsom hun er dernede :)
Men jeg skal ikke komme og sige at det ikke er forskelligt fra kvinde til
kvinde - for det er det vel..

-Zep

Fra : Sott

Dato : 20-03-01 17:30

Hej Zep :0)

"Zep" <Zep@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> siger med hvor følsom hun er dernede :)
> Men jeg skal ikke komme og sige at det ikke er forskelligt fra kvinde til

Ja, jeg synes også det er vildt fedt at elske efter at jeg har fået
orgasme - det kan endda i sjældne tilfælde ligesom få mig "ud over kanten".
Altså det tilfører en "ekstra" dimension - ja, jeg mangler ord *S*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Christa

Dato : 20-03-01 19:24

> [...]
>orgasme - det kan endda i sjældne tilfælde ligesom få mig "ud over
>kanten". Altså det tilfører en "ekstra" dimension - ja, jeg mangler ord

Jeg henviste mest til "efter hun er kommet flere gange"... efter første
gang er da _heeeeeelt fint_

Christa

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 20-03-01 03:01

> [...]
> prøvet alt, men vil nu forsøge at spørge om hjælp....
>
> Alt tips og tricks er velkomne.... Har i ICQ er mit nummer 25562046

Hej Thomas.
Jeg har selv haft en kæreste som var alt for god til at slappe af.
Hun lagde sig blot ned og slappede af , uden at tage nogen form for ansvar for
hendes egen tilfredstillelse.
Og det var skideirriterende ! .. Både fordi jeg elskede hende og følte at hun
fortjente det , men da også for mig selv da jeg har meget svært ved selv at
tænde hvis pigen ikke er tændt - Og det gjorde også at jeg kom alt for hurtigt
uden orgasme selv da spændingen og pirringen fra ophidelsen udeblev.

Hvis du har det som jeg skal du for det første forstå :
Det er ikke din fejl!

Lad være med at have det dårligt fordi du ikke kan tilfredstille hende.
Hun har brug for at lære at lade være med at slappe af , lære at være aktiv
istedet for passiv i sengen, istedet for blot at modtage. Hun skal lære at
tænde , lære at tilfredstille sig selv ( Jeg er 99% sikker på hun aldrig
ornanerer .. det kunne hun godt have brug for at lære )

Det jeg havde allerbedst held med når det gjaldt at involvere min ex var at
give hende en lang lækker erotisk massage over hele kroppen (sæt et par timer
af til det). Massage kan være skønt at få og det løsner op i ens muskler og
stimulere lysten til at have sex .. Hun nød det .. helt enormt ( Og det i sig
selv glædede mig meget , for der var jo ihvertfald en måde jeg kunne
tilfredstille hende på .. desuden styrkede det mit selvværd konstant at høre
hvor suværen jeg er til at massere - noget som alle siger :)
Når hun så havde fået på ene side .. vendte jeg hende om på ryggen ... mums
Så var der serveret for lækkerierne .. Selvom det kan være skønt at massere en
smuk kvindes ryg (hun var/er gudesmuk) og hendes skønne balder så forstil dig
hvordan det føles at smøre hendes slanke lår , mis , maveskin , arme , hals og
nok især bryster (jeg ELSKER bryster .. og balder) ind i babyolie så hele
hendes krop glinser .. alt imens du kigger hende i øjene og kysser hende i
mens du masserer. (*suk* - Jeg kommer til at sove uroligt i nat )
Brug også lejligheden til at kysse , sutte og slikke hende .. alle de steder
du kunne tænke dig ;)

Og stop så .. ikke fristes til at hoppe på hende.
Nu er det nemlig hendes tur til at massere dig.

Jeg nød virkelig at indtage den passive role for en gang skyld og slappe helt
af og mærke hendes hænder overalt på min krop (kvinder generelt tager for lidt
på mænd .. mange har en eller anden ide om at det hele sidder i pikken og han
bare er glad for at komme indenfor i varmen , som om det var det eneste der
betød noget. - Der er naturligvis og heldigvis undtagelser)
Det havde den skønne virkning at hun tændte på at smøre mig ind og tage på mig
efter selv at være bleven masseret , så når turen kom til at hun skulle vende
mig om gik der sjældent lang tid for hun ikke kunne nære sig og satte sig op
og red.

Forresten kan du slet ikke lokke hende til at prøve siddende eller stående så
prøv med små trin ad gangen .. få variationer.
Prøv f.eks. at ligge i skeer ... det er skønt .. og så kan man kæle for meget
mere af hendes krop og kramme hende samtidigt med at man selv slapper af fordi
man er fri for at holde ens egen krop oppe og derved kan blive ved meget
længere.

Med Venlig Hilsen
CeeJay

Fra : Tomas O.

Dato : 20-03-01 07:43

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroup@CeeJay.cjb.nOt> skrev i en meddelelse news:996dlu$3c9$3@news.inet.tele.dk...

Kanongodt indlæg

Jeg synes nemlig også at kvinder skal røre mere ved os mænd

Jeg har det fuldstændig som Ceejay, at jeg tit får at vide jeg er
hamrende godt til at massere, over det hele, men det er sgisme
sjældent at kvinder er specielt tilbøjelige til at give igen.

Det er godt nok sjældent at en mand bliver rørt andre steder af en
kvinde som CeeJay siger, end lige på den og evt. på balderne.

Kvinder skal til at rage mere på mænd over det hele. Vi vil have
ligeret!

Hilsen
Tomas O.

Fra : Pinga

Dato : 20-03-01 12:06

Man skulle tro du havde været kærester med min kæreste for du beskriver
hende ca. 90 %. Tak for indlæget¨

/Thomas.

Fra : hende.dk

Dato : 20-03-01 10:54

Thomas!

Tænker, at der findes lige så mange måder at få orgasmer på som der
findes mennesker. Det som gør sig gældende for, at jeg kan komme i
kaskader af orgasmer er (sandsynligvis) ikke det samme, der vil gøre sig
gældende for din kæreste. Derudover varierer orgasmerne i styrke,
afhængig af liderligheden og dermed hele den lyst der er bygget op
undervejs.

Hvis din kæreste i forvejen er usikker og ikke helt ved, hvad hun tænder
allermest på eller for den sags skyld: hvordan hun opnår en intens
lystfølelse - så det jo (selvsagt) svært at spore sig ind på. For det
handler ikke kun om 'dine færdigheder' - det handler i lige så grad om
hendes bevidsthed omkring sig selv (hendes seksualitet).

I skal (klart) udforske sammen, men sæt Jer aldrig det mål at hun
(nødvendigvis) skal komme i en himmelsk fryd... for så er missionen
bundet til at mislykkedes. Det vil hænge som en grå sky over Jeres
nøgenhed og alene det at I skal præstere noget kan virke hæmmende (du
_skal_ levere varen for at hun _kan_ levere orgasmen). Slap af og nyd
det I i forvejen synes at have sammen.

Ellers er det en mulighed at 'hive' noget mere ind i 'legen' (for det er
hvad det er: en smuk leg på de hvide lagner) og brug af de mange
hjælpemidler, der i dag er lige inden for rækkevide. Kom evt. tingene
sammen; se hende blive rød i kinderne når I står og skal udvælge tingene
i forretningen (og vid, at for langt de fleste tilfælde så tænder det
også).

Endvidere tænker jeg, at det psykologiske aspekt spiller en utrolig
afgørende rolle. Hun skal føle sig tryg (derfor hun gerne vil slappe
af) - men jeg tænker, at der sikkert allerede nu er et for stort fokus
på orgasmen (jf. det med at levere varen) og skønt hun måske 'forsøger'
at slappe af, så tænker hun alligevel på at nå utallige højder. Lige så
meget for _din_ skyld som for hendes egen!

Held og lykke

/hende.dk

Fra : Pinga

Dato : 20-03-01 12:06

Jeg ved godt der findes forskellige grader af orgasme... jeg vil bare have
at hun nyder mig...... Det er meget svært for hun vil ikke ret meget... tro
mig .. jeg forsøger

/thomas

Fra : Henning

Dato : 21-03-01 12:59

> [...]
> at hun nyder mig...... Det er meget svært for hun vil ikke ret meget...

Selvfølgelig findes der flere grader, din kæreste er åbenbart
noget hæmmet, og tør ikke gå med til så meget, det kan være
"pæn pige" syndromet der gør sig gældende,

MVH
Henning

Ps.
Vil du ikke lige tænke over din klippe og citat teknik?
Klip det væk, du ikke svarer direkte på og svare under
det du citere, det gør det lettere for alle at følge med
i debatten