6210 mister forbindelsen
Fra : Hu Kares !

Dato : 18-03-03 15:13

Hej der

Min nokia er begyndt at drille.. igen...

Ofte så når jeg taster nummeret ind, så er der masser af signal. Men når jeg
ringer op, så ryger signalet.

Dette er sket adskillige gange - forbindelsen kommer igen af sig selv eller
hvis jeg slukker og tænder den. det er desuden også sket mens jeg taler.

De gange jeg har haft problemer har jeg lånt en kollegas 6310i, der har
virket perfekt hver gang.

nogen der ved hvad det kan skyldes ?

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 18-03-03 19:51

Det er et almindelig kendt problem, der som regel skyldes at telefonen på et
tidspunkt har været tabt/fået et slag og som følge der af løsnes lodningerne
på en kreds i telefonen. Det er næsten umuligt at lokalisere, hvad det er
for en kreds og der skal specielt loddeudstyr til for at reparere det og
resultatet bliver ikke altid en succes.

--
Mvh Lars Bøgvad

E mail: larsboeg@tiscali.dk

Fra : Hu Kares !

Dato : 19-03-03 15:51

"Lars Bøgvad" <larsboeg@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> for en kreds og der skal specielt loddeudstyr til for at reparere det og

Så er det vist blevet tid til at skifte den telefon.. tak for svaret :0)

HK

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 21-03-03 19:55

Du kan også prøve at rense kontakterne under antennen og vippe dem lidt op
med en flad skruetrækker, det har virket hos mig :)