Playstion spil HJÆLP
Fra : Peter Nielsen

Dato : 18-03-03 15:07

Hejsa...

Er der nogle der kan sige mig hvor jeg kan finde playstion spil.. på
internettet??

Hilsen peter

Fra : Gerner

Dato : 18-03-03 15:22

On Tue, 18 Mar 2003 15:07:29 +0100, "Peter Nielsen" <marsvdll@ofir.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Hejsa...
>
>Er der nogle der kan sige mig hvor jeg kan finde playstion spil.. på
>internettet??
>
>Hilsen peter

Ja, du kan spørge i konsolgruppen.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Michael Petersen

Dato : 18-03-03 16:16

[posted and mailed]

"Peter Nielsen" <marsvdll@ofir.dk> mumbled something in news:3e77280e$0$263
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Hejsa...
>
> Er der nogle der kan sige mig hvor jeg kan finde playstion spil.. på
> internettet??
>
> Hilsen peter

øhh mon ikke du skulle spørge i news:alt.dk.warez og ikke in en
computerspilsgruppe !?

I denne gruppe diskuter man computerspil (ikke hvordan man piratkopiere men
selve spillene)

For konsol spil bruger man gruppen news:dk.spil.computer.konsol og der gælder
det samme med at man ikke spørger efter piratkopier.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side http://mcp.amok.dk

Fra : Gerner

Dato : 18-03-03 22:17

On Tue, 18 Mar 2003 15:16:09 GMT, Michael Petersen <mcp_dk@e-mail.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

>øhh mon ikke du skulle spørge i news:alt.dk.warez og ikke in en

Hvorfor det ? Hvis jeg spurgte "hvor kan jeg finde pc spil på nettet" ville du
så tro jeg fisker efter piratkopier eller blot have at vide hvem der sælger pc
spil på nettet ?
Nu ved jeg godt hvor jeg kan købe pc spil, så jeg ville jo nok spørge hvor det
og det pc spil kunne findes på nettet. Og så mener jeg at købe og ikke til
download.

>I denne gruppe diskuter man computerspil (ikke hvordan man piratkopiere men
>selve spillene)

Håber du ikke springer op som en ulv for blot at falde ned som et lam næste
gang.

>For konsol spil bruger man gruppen news:dk.spil.computer.konsol og der gælder
>det samme med at man ikke spørger efter piratkopier.

Det gjorde han jo heller ikke.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 19-03-03 00:07

Gerner wrote:
> Håber du ikke springer op som en ulv for blot at falde ned som et lam næste
> gang.

LOL

Og det skulle komme fra dig. Jeg opfordrer hermed alle til at checke
Gerner's indlæg i diverse grupper:

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&safe=off&q=gerner&sa=N&tab=wg

Til Michael - jeg er helt enig i din fortolking af det oprindelige indlæg.

Mvh

Bruno

Fra : Gerner

Dato : 19-03-03 12:26

On Wed, 19 Mar 2003 00:07:19 +0100, "iddqd@worldonline.dk"
<iddqd@worldonline.dk> wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>
>Til Michael - jeg er helt enig i din fortolking af det oprindelige indlæg.

Ja, du er jo ikke lige frem berømt for intelligente indlæg.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Dopedog

Dato : 19-03-03 13:32

>http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&safe=off&q=gern
er&sa=N&tab=wg

> Ja, du er jo ikke lige frem berømt for intelligente indlæg.

I det mindste er han da ikke så dobbeltmoralsk som man kan blive. Altså som
DU er!

HVER gang en person spurgte efter en manual fik de bare tilbage i sylten at
de var software pirater o.s.v. o.s.v.

Fra : Gerner

Dato : 19-03-03 16:14

On Wed, 19 Mar 2003 13:32:12 +0100, "Dopedog" <dopedog@privat.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>DU er!
>
>HVER gang en person spurgte efter en manual fik de bare tilbage i sylten at

Hvordan kan jeg være dobbeltmoralsk ? Det må indebære at du tror jeg ikke har
købt hvert spil jeg ejer ? Til og med de gratis spil jeg har fået sammen med
købte grafikkort. Samt bonus cd'er m.m.
Mon ikke du tog fejl.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 19-03-03 16:16

> Ja, du er jo ikke lige frem berømt for intelligente indlæg.
> --
> Gerner
> fuku wa uchi, oni wa soto

Jo det er Bruno faktisk, du er derimod berygtet for alene at ville skabe
uro, dine holdninger svinger alt efter hvad der nu kan skabe mest ballade.
Du begynder snart at ligne det svageste led.... ærgerligt da du til tider
virker ganske fornuftig, du er bare for nærtagende og for fokuseret på
personer istedet for emner.

Mikkel

Fra : Gerner

Dato : 19-03-03 21:45

On Wed, 19 Mar 2003 16:15:56 +0100, "Mikkel Gram-Hansen"
<mikkelNO@SPAMgram-hansen.dk> wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>Du begynder snart at ligne det svageste led.... ærgerligt da du til tider
>virker ganske fornuftig, du er bare for nærtagende og for fokuseret på

Er jeg ikke fokuseret på emnet ? Emnet er OT i denne gruppe og det forholder jeg
mig til. Og så skal der kastes med mudder. Joh, det er jo temmelig intelligent.
Samtidig er der fjolser der sateme skal svare på et OT indlæg. Joh, det er vel
også meget intelligent.

Tag du at fokusere på hvad der er rigtigt og hvad der er forkert i at lave et OT
indlæg og svare på det samt smide med mudder.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Michael Petersen

Dato : 20-03-03 13:37

Gerner <gerner@teknik.dk> mumbled something in

> Hvorfor det ? Hvis jeg spurgte "hvor kan jeg finde pc spil på nettet"
> ville du så tro jeg fisker efter piratkopier eller blot have at vide
> hvem der sælger pc spil på nettet ?

Så ville jeg tro du fiskede efter piratkopier. Hvis du ville vide hvor du
kunne købe dem ville du vel skrive "hvor kan jeg købe Playstationspil på
nettet" eller "hvor kan jeg finde nogle der sælger playstationspil på
nette"

> Nu ved jeg godt hvor jeg kan købe pc spil, så jeg ville jo nok spørge
> hvor det og det pc spil kunne findes på nettet. Og så mener jeg at købe
> og ikke til download.

Mon ikke Peter ville have skrevet "hvor kan man KØBE playstation spil på
nettet" hvis det han spurgte efter det.

> Håber du ikke springer op som en ulv for blot at falde ned som et lam
> næste gang.

det var meget dumt skrevet Gerner! det giver jo slet ikke nogen mening.

> Det gjorde han jo heller ikke.

Spurgte efter konsol spil ?? det tror jeg da nok han gjorde..

Er du så naiv normalt eller er det noget du skal anstrenge dig for at
være!

Fra : Gerner

Dato : 20-03-03 15:49

On Thu, 20 Mar 2003 12:36:46 GMT, Michael Petersen <mcp_dk@e-mail.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>kunne købe dem ville du vel skrive "hvor kan jeg købe Playstationspil på
>nettet" eller "hvor kan jeg finde nogle der sælger playstationspil på

Tja, den tankegang må du så have.
Jeg ville dog ikke spørge efter konsolspil i denne gruppe.

>Mon ikke Peter ville have skrevet "hvor kan man KØBE playstation spil på
>nettet" hvis det han spurgte efter det.

Du er nok ny på usenet. Vi der har været her et stykke tid ved at folk ikke
skriver hvad de mener og ikke beskriver tingene særlig godt.

F,eks, subject HJÆLP (unødvendig råben plus danske bogstever).
Tekst "hvordan får jeg bedre FPS ?"

Hvormange kan svare uden ydeligere info ?

Så i stedet for at bedømme indlægget som værende fra en der vil have
piratkopier, kunne du f.eks. have spurgt om det var til køb, i stedet for at
hoppe op i loftet og forudsætte det værste.

At du kunne have undladt alle dine meninger og blot henvist til konsolgruppen
ville være det bedste.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Lord Flasheart

Dato : 18-03-03 18:58

www.spilpriser.dk
--
Med Venlig hilsen/Best regards
Anders Albrechtsen

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 19-03-03 17:07

"Peter Nielsen" <marsvdll@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa...
>
> Er der nogle der kan sige mig hvor jeg kan finde playstion spil.. på
> internettet??
>
> Hilsen peter

Gerner luk røven!!!

Fra : Gerner

Dato : 19-03-03 21:46

On Wed, 19 Mar 2003 17:07:16 +0100, "Rene Juulsgård" <lisa@madsen.tdcadsl.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>"Peter Nielsen" <marsvdll@ofir.dk> skrev i en meddelelse

>Gerner luk røven!!!

Min lukkemuskel fejler ikke noget, derimod lukker du en masse lort ud.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto