Protein-link?
Fra : Ivan G

Dato : 18-03-03 13:33

Hej NG!

Jeg søger links til net-butikker, der sælger Protein-pulver til fornuftige
penge. Jeg kan godt se at priserne i tyskland er bedre, skal man evt. handle
der?

Ivan G

Fra : Synne Petersen

Dato : 18-03-03 14:23

Ivan skrev:

> Jeg søger links til net-butikker, der sælger Protein-pulver til fornuftige
> penge.

Prøv http://www.getbig.dk/main.asp .. de sælger nogle gode produkter til
yderst favorable priser.

Priser i Tyskland ved jeg intet om.

Mvh,
Synne

Fra : Jimmy

Dato : 18-03-03 18:49

"Ivan G" <ig@pcplus.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg søger links til net-butikker, der sælger Protein-pulver til fornuftige
> penge. Jeg kan godt se at priserne i tyskland er bedre, skal man evt.

På getbig.dk har de et link til en engelsk butik.
Der fik jeg noget, der smagte fantastisk.

Chokolade er altid den smag, der er nemmest at drikke og nemmest at blande
med cacaomælk for at få det til at smage hæderligt.

Mvh
Jimmy