E-Mail
webnoob 5265
Min Outlook E laver indryk
Fra : Ulla Petersen

Dato : 19-03-01 16:42

Når jeg besvarer mails i Outlook Express laver mailprogrammet indryk i form
af et >.
Er der nogen, der ved, hvor jeg kan gå ind og indstille programmet til ikke
at lave denne indrykning?
På forhånd tak
Ulla

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-03-01 17:46

Mon, 19 Mar 2001 16:42:17 +0100, skrev "Ulla Petersen"
<ullapetersen@mail.tele.dk>:

>Er der nogen, der ved, hvor jeg kan gå ind og indstille programmet til ikke
>at lave denne indrykning?

Funktioner => Indstillinger => Send => Indstilling for almindelig
tekst => Fjern flueben »ved indryk originalteksten...«.

Men det er da en dårlig ide, at gøre det, det er da rart, når man
modtager en mail, at kunne se, hvad der er citeret og hvad der ikke
er.

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i
http://smedeparken.mobilixnet.dk opdateret 18.03.2001

Fra : Ulla Petersen

Dato : 20-03-01 16:15

> Funktioner => Indstillinger => Send => Indstilling for almindelig
> tekst => Fjern flueben »ved indryk originalteksten...«.

Tak for vejledningen, det var jo nemt.