Q: Dæktryk på Honda CB 550´79
Fra : Pcman

Dato : 18-03-03 13:02

Jeg skal til syn med Hondaen på torsdag og vil gerne have det rigtige tryk i
dækkene. Er der nogen her der kender det præcise dæktryk, både til for og
baghjul?

Siger synsmændene iøvrigt noget til at der ikke er lys i speedometeret?

Mvh
Jarl
--
Honda CB 550 F 1979 - der gerne vil vises frem for en synskvinde på torsdag
MB 207

Fra : Pcman

Dato : 18-03-03 13:36

"Pcman" <jarl.fjerndetteolsen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> baghjul?
>
> Siger synsmændene iøvrigt noget til at der ikke er lys i speedometeret?

Undskyld dette genopslag, men jeg kan ikke se mit indlæg.
Mvh
Jarl
--
Honda CB 550 F 1979