Tip til alle med interesse for italienske ~
Fra : Jacob Hornemann

Dato : 18-03-03 10:41

Fandt tilfældigvis en reklame for bladet Italian Bike på nettet. Har
aldrig hørt om det før, eller set det i danske kiosker, men hardcore
italienerfreaks kender det højest sandsynligt.
Som abonnent på dette blad, kan jeg varmt anbefale det. Det er et ret
seriøst blad med lange detaljerede beskrivelser, pænt layout, og
barbereret fuldstændigt for alt popjournalistik á la Performance Bikes,
Fast bikes m.v. Bladet omhandler både nye og gamle italienske
motorcykler, dog hovedsageligt med fokus på sports- og racermaskiner. I
sidste nummer kunne man f.eks. læse en test af den sidste MV Agusta 350
Grand Prix fabriksmaskine, der kørte løb. Selvfølgelig med Giacomo
Agustini ved roret. Forfatteren så selv det pågældende løb på Brands
Hatch, og har nu mange år efter testet maskinen. Meget interessant
læsning, som man ikke finder særlig mange andre steder. Ellers tester de
selvfølgelig de nyeste maskiner fra Ducati, Aprilia, Cagiva, MV Agusta,
Moto Guzzi m.v.

Bladet er engelsk og udkommer seks gange årligt, for den ringe sum af
£24.
Bemærk at jeg har ingen forbindelse til dette blad -vil bare give tippet
videre til dem, der elsker italienske motorcykler.

Her er linket:
http://www.chp.ltd.uk/italianbike/index.html

-Jacob
Aprilia RSV Mille