Forkromning Vance & Hines
Fra : Gammelnok

Dato : 18-03-03 08:01

Jeg har fået monteret et sæt Vance & Hines potter. De har jo ry for
kvalitet.
Den ene potte er grim med anløbne striber i forkromningen på den indvendige
side i selve Slash Cuttet.
Jeg har forsøgt at pudse det op, men uden den store succes.
Jeg er en perfektionist og havde tænkt mig at holde den del af potten ren
også. Importøren (MC Tech) mener, at den del af potten alligevel bliver sort
og vil ikke høre tale om reklamation. Jeg kan godt se, at det ikke ment som
fuld crome på den part. Men derfra og til at lever noget gul/brun stribet,
som et dyrt kvalitetsprodukt, er skuffende.
Jeg mener - fuld pris - fuld kvalitet.
Er det mig der er helt galt på den?

Fra : Pierre Roland

Dato : 18-03-03 08:56

"Gammelnok" <johnruth@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fuld crome på den part. Men derfra og til at lever noget gul/brun stribet,
> som et dyrt kvalitetsprodukt, er skuffende.

Jeg mener nu at du har fået hvad du har betalt for, et par udstødninget hvor
cromen er i top udvendig, hvis du (som nok den eneste ) også vil have at
cromen skal være udseensmæssig i top indvendin så må du jo betale lidt mere.

> Er det mig der er helt galt på den?

JA, det mener jeg. : )

Jeg har selv handlet en stor del hos MC-TECH og jeg er altid blevet
behandlet på den bedste måde.

Pierre Roland

Fra : Gammelnok

Dato : 18-03-03 10:54

Ja, Tom er en fin fyr, men derfor kan man jo godt være uenig om en sag.
Jeg skulle måske ikke have valgt en Slash Cut løsning!
Havde de nu været sådan i begge sider, havde der været mere overensstemmelse
i kvaliteten.
Mvh
John