p800-wap-mobilbank
Fra : Volker Dawideit

Dato : 18-03-03 07:03

Når jeg wapper ind på min banks hjemmeside, får jeg, når jeg vil ind på mine
konti, meddelelsen: "an internal gateway error prevents the gateway from
fulfilling yor request", og så sker der ikke mere. Det eneste link der dur
er et til Kraks for at finde nærmeste bankfilial. Jeg bruger TDC´s gateway
og har kofigureret via SMS, alt andet virker fint. Hos BG-Bank siger de at
det er TDC´s fejl (er jo deres gateway) og hos TDC henviser de til Danske
Banks IT-nedbrud den sidste tid. Men, for ikke at det skal være løgn prøvede
jeg på min kones t68i, og der virkede alt som det skulle, dvs. adgang til
alle funktioner i mobilbank. Hvad gør jeg nu? Er der nogen der har (haft)
samme problemer med p800?
Mvh. Volker