Hjælp søges til opsætning af C5 nordjyllan~
Fra : CellShoppen.dk

Dato : 17-03-03 22:58

Hej!
Hvem kan hjælpe mig ?
Jeg har concorde c5 1.60, som jeg skal have sat op!
Det eneste krav er at man skal kunne oprette debitore, samt varer, og
udskrive fakturaer.

Jeg har selv forsøgt, men et eller andet går galt. Når jeg udskriver en
"proforma faktura" virker det fint, men når jeg skal bogføre samt udskrive,
hopper den bare ud i menuen igen. Den kommer med en rød fejl-skærm (men kun
i et split-sekundt), og jeg kan derfor ikke se hvad der står, men det er jo
nok noget med bogføringen.

Har du en god pris på at opsætte det for mig ?
Er bosat i Aalborg.

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Thomas Andersen
CellShoppen I/S
www.CellShoppen.dk
Datakabler 59 kr. - Batterier 119 kr. m.m.