kan ikke komme videre i Alien vs. Predator~
Fra : Mads E. Husted

Dato : 17-03-03 22:08

Hej Ng

Jeg kan ikke komme videre i Alien Predator 2. Jeg kommer dertil hvor man
bliver angrebet første (bane 3 eller 4 tror jeg)

Hvad skal jeg gøre der alle døre er låst og jeg kan ikke komme tilbage i
skakten. Så jeg er aner ikke hvad jeg skal

På Forhånd tak

--

Mads

Fra : Ole Steiness

Dato : 17-03-03 23:19

Hejsa

Jeg går ud fra, at du mener der, hvor man som Marine bliver angrebet efter
at have aktiveret det automatiske forsvarssystem, hvorefter udgangen fra
kontrolrummet låses (af mystiske grunde).

Her skal du såmænd bare ud igennem ventilationsskakten, hvor rumvæsenerne
kommer ind. Husk at dukke dig (crouch), før du går ind.

Venlig hilsen Ole Steiness

Fra : // Overby

Dato : 18-03-03 08:45

> Hvad skal jeg gøre der alle døre er låst og jeg kan ikke komme tilbage i
> skakten. Så jeg er aner ikke hvad jeg skal

Hvilken race spiller du?

I øvrigt - dette spil er et af de absolut fedeste i multiplayer. Survivor
mode er simpelthen for sejt.... prøv det!

Daniel

Fra : Mads E. Husted

Dato : 18-03-03 14:27

> [...]
>
> Her skal du såmænd bare ud igennem ventilationsskakten, hvor rumvæsenerne
> kommer ind. Husk at dukke dig (crouch), før du går ind.

Ja det er der men hvor er du taler om når jeg går ind i ventilationsskakten
kommer jeg tilsidst kommer jeg til et rum hvor der ligger en død mand og der
kan jeg ikke komme videre.

Og hvad er crouch?

--
mads

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 18-03-03 23:21

> Og hvad er crouch?

Crouch = dukke sig

Fra : Ole Steiness

Dato : 19-03-03 13:32

Jeg er med på, hvor du er. Den døde mand ligger i et rum, der mest af alt
ligner en toilet eller omklædningsrum. Det er meget mørkt, men udgangen
skulle gemme sig i mørket, til venstre for dig, når du kommer ind i rummet,
hvis jeg husker rigtigt.(Husk at undersøge liget, der ligger vist også nogle
ting ved ham - er dog ikke sikker). Du kan vist nok også bruge en lygte til
at finde rundt. Det må være tasten F, L eller T eller lignende..
Derefter kommer du ind i et lagerrum med et par kasser, et par aliens og to
døre, hvoraf kun den ene virker. Den fører ud til trapperne, og på 2. sal
(tror jeg nok) begynder det først at blive rigtig sjovt....

....et dejligt spil, også i single player.

Håber, ovenstående hjalp dig. Ellers må jeg atter fiske spillet frem og
spille det igen (det er alligevel det værd!)

Venlig hilsen Ole

Fra : Mads E. Husted

Dato : 20-03-03 17:26

Sådan så kom jeg videre tak skal du have og ja det er et sjet spil man for
bare for lidt shok.

--
mads