152 HK Fireblade med indsprøjtning => karb~
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-03-03 21:56

Vi regner med at bygge vores racerbiler om, så vi i den kommende sæson kører
med MC motorer.

Vi vil gerne kører med 152 hk Fireblade emd indsprøjtning, men de der har
motorer til salg vil helst ikke sælge insprøjtningssystemet med (Læs: vil
havde ca. 1.000 EURO ekstra pr. sæt).

Derfor overvejer vi at få dem leveret med karburatorer i stedet.

Hvad siger I i denne NG til dette?

Hvad kan vi forvente af hk? (Ved godt det er svært)

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.cf-offroad.dk - Udstyr til 4x4, fælge, spil, snorkler, OME m.v.

Fra : Jan Vagle

Dato : 17-03-03 22:23

Morten Fruergaard wrote:
> [...]
>
> Hvad siger I i denne NG til dette?
>
> Hvad kan vi forvente af hk? (Ved godt det er svært)

Det samme, indsprøjtning er kun for emissionerne (udslip) sin del (for at
kunne virke med en tre-vejs kat).. ;)

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Rune Larsen

Dato : 17-03-03 22:48

Jan Vagle wrote:

> Det samme, indsprøjtning er kun for emissionerne (udslip) sin del (for at
> kunne virke med en tre-vejs kat).. ;)

Effekten kan nok laves til at være det samme med sprøjt og karburatorer.
Hvis forbrug er et problem er sprøjt det optimale, og selvfølgelig osse
mht. emissioner som nævnt.

/Rune

Fra : Richard

Dato : 17-03-03 22:38

Morten Fruergaard wrote:
> Vi vil gerne kører med 152 hk Fireblade emd indsprøjtning, men de der har
> motorer til salg vil helst ikke sælge insprøjtningssystemet med (Læs: vil
> havde ca. 1.000 EURO ekstra pr. sæt).

Fladspjældskarburatorer som Mikuni og Keihins ligger på omkring EUR 250
pr. stk, så med mindre I får dem i nakken et sted (som jeg så gerne vil
have adressen på :) står I jer nok bedst med at købe
indsprøjtningsanlægget med.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade