Nokia 9110 afviser sim-kort
Fra : Martin Jensen

Dato : 17-03-03 19:08

Hej Gruppe!

Jeg har en nokia 9110, som er begyndt at afvise sim-kortet. jeg har prøvet
mit sim-kort i en anden telefon, og der virker det, så det er ikek
sim-kortet der er noget galt med. Er det et kendt problem for Nokia Tlf, og
hvad kan jeg gøre ved det!

Venlig hilsen
Martin

Fra : k_m_s

Dato : 17-03-03 23:35

"Martin Jensen" skrev d. 17-03-03 19:08 dette indlæg :
> [...]
> mit sim-kort i en anden telefon, og der virker det, så det er ikek
> sim-kortet der er noget galt med. Er det et kendt problem for Nokia

Hej Martin
Jeg har også problemet på min 9110 og har tit hørt om andre Nokia tlf.
der gør det. Min var til rep. med beskrivelsen "Sim-kort læser def." Det
hjalp ikke. Det sidste jeg har prøvet er at grundigt rense sim-kort,
mem.-kort og kontakter i tlf. med isopropanol, det har hjulpet ganske
betydeligt. Hvis du prøver det, så pas på ikke at bruge for meget sprit
ved kontakterne, så det løber ind i tlf.

Hilsen
k_m_s

http://www.kandu.dk/