Malta?
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 17-03-03 18:23

Hejsa...

Jeg er i øjeblikket ved at planlægge den årlige familierejse, og vi er i år
blevet enige om at vi godt kunne tænke os en tur til Malta. Jeg har
imidlertid ikke kunne finde nogen af de store rejseselskaber der arrangerer
rejser til Malta. Er der nogen der ved hvem jeg kan prøve?

/Lars

Fra : René Jørgensen

Dato : 17-03-03 18:40

"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> skrev i en meddelelse
> [...]
arrangerer
> rejser til Malta. Er der nogen der ved hvem jeg kan prøve?

http://www.danskfolkeferie.dk

Hilsen

René

Fra : Chris Jarvis

Dato : 17-03-03 19:38

Prøv www.rejser-ferie.dk/malta.html

Venlig hilsen- Chris Jarvis.

Fra : Pizzaman

Dato : 18-03-03 11:12

Dansk Folkeferies ferie-center på Malta er rigtigt godt. Har selv
boet der to gange og det kan anbefales. Man bor i 3-vær bungalows
på ca. 70 kvm., med en hyggelig lille lukket gårdhave og terasse
på taget - med udsigt over middelhavet.

Navnet er Mellieha Holiday Center.

Pizzaman

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 18-03-03 17:45

> [...]
> boet der to gange og det kan anbefales. Man bor i 3-vær bungalows
> på ca. 70 kvm., med en hyggelig lille lukket gårdhave og terasse

Jeg takker for oplysningerne....har nu bestilt Dansk Folkeferies katalog for
at kigge nærmere på sagerne. Undrer mig dog stadig en del at det er et af de
eneste selskaber der rejser til Malta for tiden!

/Lars

Fra : Marie Blom

Dato : 21-03-03 22:10

Jag har rest med svenska Apollo resor till Malta och var väldigt nöjd. Malta
är ett perfekt ställe att åka till, både sandstränder och klippbad.
Kristalklart vatten att dyk och snorkla i och massor av kultur och
riddarromantik. Dessutom åker man superbilligt med de gamla 50-talsbussarna
runt över hela ön. De flesta familjer som åker dit flyger reguljärt och hyr
ett hus. Det finns jättefina hus med egen pool på systerön Gozo, där bor man
och badar och åker över till Malta (20 min med båt) när man vill gå i
städerna eller se kulturminnen mm.