GS.750. Årg 79-81.
Fra : Pia Møller

Dato : 19-03-01 15:30

Hvor kan jeg få brugte dele til min Suzuki.
Findes der en klub for gamle GS`er .
Thomas.

Fra : Asger Steffensen

Dato : 19-03-01 23:45

"Pia Møller" <nyvej5@get2net.dk> wrote in message
> Hvor kan jeg få brugte dele til min Suzuki.
> Findes der en klub for gamle GS`er .
> Thomas.

Ellers er det www.crooks-suzuki.com. Der er vist både nyt og brugt.

Asger
ZX-10
(Og tidligere: GT750)

Fra : Carlo Iversen

Dato : 20-03-01 22:51

Hej
Er selv den glade ejer af en GS 750-78'er, der sædvanligvis kan få mine
"stumpeproblemer" løst hos BikeShoppen i Viborg, se www.bikeshoppen.dk - og
jeg har INGEN kommercielle interesser i foretagenet!!!
I øvrigt har jeg snakket med forskellige andre GS-kørere, jeg har mødt rundt
om i landet, om at vi skulle lave en form for web-ring for de gamle
4-cylindrede GS'ere, så vi kunne hjælpe hinanden med at holde disse
nyklassiske maskiner kørende i mange år fremover. Det kunne jo også være, at
vi kunne mødes en gang imellem til kaffemøder eller andet uforpligtende -
hvem ved.
Hvis der er interesse for en sådan GS4ring, så giv mig et prej på mailen.
Jeg skal så sørge for, at listen bliver sendt rundt til alle, der giver lyd
fra sig.
Hilsen
Carlo Iversen

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 21-03-01 21:45

On Tue, 20 Mar 2001 22:51:04 +0100, "Carlo Iversen" <cai@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>I øvrigt har jeg snakket med forskellige andre GS-kørere, jeg har mødt rundt
>om i landet, om at vi skulle lave en form for web-ring for de gamle

En webring, det lyder da meget sjovt.

Jesper Hvalsøe
GS750D '77
Shagstyle

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 21-03-01 21:45

On Mon, 19 Mar 2001 15:30:16 +0100, "Pia Møller" <nyvej5@get2net.dk>
wrote:

>Hvor kan jeg få brugte dele til min Suzuki.
>Findes der en klub for gamle GS`er .

Jeg har nogle stumper liggende.
Hvad skal du bruge ?

Jesper Hvalsøe