Ansvarsforsikring - hvilken er billigst?
Fra : GJ

Dato : 17-03-03 17:31

Hejsa igen

......og mange tak for hjælpen sidst

Ja nu har jeg sørme købt min en scooter..... brugt self.

Idag har jeg så kigget lidt på nettet for at finde en billig
ansvarsforsikring som man jo skal have .....

Jge skal ikke have kasko da den kun har kostet 4000 og er fra 97 så
det er for dyrt.

Jeg har fundet mange forskellige priser rundt omkring på nettet, men
desværre er det jo ikke alle steder man kan lave en beregning. Jeg
sender lige de priser jeg har fundet, så kan I jo evt. se om I selv
har en der er for dyr.

Hvor har i ansvarsforsikring? Har I andre forsikringer i samme
selskab? Hvad giver I om året?

Alka: 946 kr
G/F 823 kr
Fair 682 kr
Tryg 895 kr
Aros 834 kr
IF 921 kr

Mvh Gitte

(PS skulle denne istedet for sendes til markeds gruppen?)

Fra : Fam Fischer

Dato : 17-03-03 17:57

hej gitte

jeg har ved top danmark til 599 pr år og 179 for autohjælp da jeg køre 60 km
daglig

Fra : Michael Hansen

Dato : 17-03-03 21:50

provins forsikring de er billige

Fra : GJ

Dato : 18-03-03 19:00

On Mon, 17 Mar 2003 17:56:40 +0100, "Fam Fischer" <lm-fischer@mail.dk>
wrote:

>hej gitte
>
>jeg har ved top danmark til 599 pr år og 179 for autohjælp da jeg køre 60 km
>daglig

mange tak for det... jeg har bestilt ved top danmark, men jeg skulle
give 691 kr men det er stadig det billigste (kan ikke li fair) jeg har
heller ikke andre forsikringer hos dem...

MvhGitte