ofir pop3
Fra : Lars Hvidberg

Dato : 17-03-03 16:57

Hej

en af mine venner har en e-mail ved ofir, han vil gerne kunne hente dem
hjemme med outlook, men hvad er deres pop3 server?

Mvh
Lars Hvidberg

Fra : Anders Lund

Dato : 17-03-03 17:12

Lars Hvidberg wrote:
> en af mine venner har en e-mail ved ofir, han vil gerne kunne hente
> dem hjemme med outlook, men hvad er deres pop3 server?

Jeg tvivler på at du kan hente post via pop3. Den del af Ofirs indtægt
kommer jo igennem reklamer og dem ser man ikke mange af, hvis man henter via
pop3.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-03-03 17:13

"Lars Hvidberg" <Admin@multipix.dk> skrev :

>en af mine venner har en e-mail ved ofir, han vil gerne kunne hente dem
>hjemme med outlook, men hvad er deres pop3 server?

Kan ikke lade sig gøre.

Fra : Lars Hvidberg

Dato : 17-03-03 18:05

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
> "Lars Hvidberg" <Admin@multipix.dk> skrev :
>
> Kan ikke lade sig gøre.

ærgeligt, for ham. hehe

man kan ellers godt på hotmail og nettaxi.

Mvh
Lars Hvidberg

Fra : Anders Lund

Dato : 17-03-03 22:02

Lars Hvidberg wrote:
> man kan ellers godt på hotmail og nettaxi.

Jep - jeg har en hotmail-pop3 proxy...

Fra : Rudi Stegen

Dato : 18-03-03 00:49

Hej Anders Lund, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jep - jeg har en hotmail-pop3 proxy...

Ja. Nu ved jeg ikke, om dit webhotel hos CC er ligesom mit hos Tiscali,
hvor man kun kan lave 500 (ægte) mailadresser. (Plus de 10, der følger
med ADSL-opkoblingen, 10 med den gamle minutopkobling og 10 med den
Plusopkobling, der følger med webhotellet).

Så det er jo rart med en ekstra, hvis man står og mangler.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Anders Lund

Dato : 18-03-03 11:06

Rudi Stegen wrote:
> [...]
> 10 med den Plusopkobling, der følger med webhotellet).
>
> Så det er jo rart med en ekstra, hvis man står og mangler.

Jeg køre skam min egen mail server og har 12-15 domæner og lige så mange
mailadresser som jeg vil, så det er ikke der problemet ligger. Jeg har bare
altid haft min hotmail konto - og har tænkt mig at beholde den. Desuden er
den også meget god til at træne mit spam filter..