OS X og disk-format?
Fra : Thomas N

Dato : 17-03-03 16:28

Hvad for et diskformat skal man dog vælge?

OS Extended?
Unix?
Dos?

Skal bruge 10.2 + nogle småting i 9.2 og netværke med en pc'er.

Thomas

Fra : Karl Antz

Dato : 17-03-03 16:35

Thomas N <NOSPAMnews@neumann.dk> wrote:

> [...]
> Unix?
> Dos?
>
> Skal bruge 10.2 + nogle småting i 9.2 og netværke med en pc'er.

.... svaret giver næsten sig selv: OS 9 kan kun forstå HFS+ -
formodentlig er det det du mener med OS Extended

Altså er du nød til at bruge dette.

Hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Thomas N

Dato : 17-03-03 17:13

> ... svaret giver næsten sig selv: OS 9 kan kun forstå HFS+ -
> formodentlig er det det du mener med OS Extended

Tak. Sorry - men jeg er "grøn" mht. OS X.
Tænkte at sådan en unix-OS måtte skulle bruge Unix-format... men det ville
den ikke godtage alligevel, så nu blev det Extended / HFS +

Thomas