Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto Forhandler i Nordjyll.
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 17-03-03 13:50

Jeg vil rundt og snakke lidt med de forsk. fotohandler ang digital kamera,
jeg bor i Hobro og vil gerne køre efter det, er der nogle forhaqndler som
jeg bør besøge, eller er det bare at tage dem fra en ende af, jeg vil helst
besøge de forhandler som er til at handle med, der er ikke meget handlen i
dem her ibyen

jeg bor i Hobro, men kommer snildt til Ålborg/Viborg/Randers

Mvh Jesper

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 17-03-03 19:38

> [...]
> dem her ibyen
>
> jeg bor i Hobro, men kommer snildt til Ålborg/Viborg/Randers

Jeg købte digicam hos Gerlach foto (www.fotogerlach.dk) Aalborg pga.
uovertruffen god service. At jeg kunne have sparet 10% i Tyskland rørte mig
ikke som følge af den gode behandling.

Henrik

Fra : Søren Brix

Dato : 17-03-03 20:53

der nogle forhaqndler som
> [...]
> >
> Jeg købte digicam hos Gerlach foto (www.fotogerlach.dk) Aalborg pga.
> uovertruffen god service. At jeg kunne have sparet 10% i Tyskland rørte

Hej Jesper

jeg har også kun gode erfaringer foto gerlach i aalborg, efter at havde fået
en utrolig dårlig service af de 2 andre "kædebutikker" i aalborg (japan
photo & photo team) så ydede foto gerlach den bedste service og prisen kunne
somregel matche de 2 andre.

mvh

Søren

Fra : Lotte M

Dato : 18-03-03 11:10

"Søren Brix" <jha74@mail1.stofanet.dk> skrev

> jeg har også kun gode erfaringer foto gerlach i aalborg,

Me2. Foto Gerlach er en af de efterhånden sjældne specialbutikker,
hvor personalet ved hvad de har med at gøre og sætter en ære i at
finde den bedst mulige løsning til den enkelte kunde.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk