[POLL] Favorit Newsreader til binære grupp~
Fra : Kasper Hartwich

Dato : 17-03-03 11:34

Hvad er folks favorit newsreader til brug i binære grupper?

Kasper

Fra : Per N

Dato : 17-03-03 12:09

On Mon, 17 Mar 2003 11:34:23 +0100, "Kasper Hartwich"
<kha@REMOVE.scanweb.dk> wrote:

>Hvad er folks favorit newsreader til brug i binære grupper?

Forte Agent

mvh Per

Fra : Palle Jensen

Dato : 17-03-03 13:12

> Hvad er folks favorit newsreader til brug i binære grupper?

XNews

--
Palle Jensen

Fra : Leony

Dato : 17-03-03 15:33

"Kasper Hartwich" <kha@REMOVE.scanweb.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er folks favorit newsreader til brug i binære grupper?

Newsgrabber.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-03-03 16:29

"Kasper Hartwich" <kha@REMOVE.scanweb.dk> wrote in

Grabit (www.shemes.com)

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 17-03-03 20:30

Kasper Hartwich wrote:

> Hvad er folks favorit newsreader til brug i binære grupper?

PAN - http://pan.rebelbase.com/

Ganske fin, og minder en del om Forté Agent.

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 17-03-03 20:53

In <Qwhda.8982$EX3.999@news.get2net.dk> "Kasper Hartwich" <kha@REMOVE.scanweb.dk> writes:

>Hvad er folks favorit newsreader til brug i binære grupper?

nn

/Martin

Fra : Kasper Hartwich

Dato : 18-03-03 09:52

Er der ingen der kan blive enige? :D

Kunne være fedt hvis folk om med nogle argumenter for hvorfor d synes de er
så gode.

Fra : Per N

Dato : 18-03-03 09:58

On Tue, 18 Mar 2003 09:52:17 +0100, "Kasper Hartwich"
<kha@REMOVE.scanweb.dk> wrote:

>Er der ingen der kan blive enige? :D

Aldrig. Newsreadere er ligesom religion.

>Kunne være fedt hvis folk om med nogle argumenter for hvorfor d synes de er
>så gode.

Det spurgte du jo ikke om i går.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 18-03-03 11:12

Kasper Hartwich wrote:

> Er der ingen der kan blive enige? :D

Næh

> Kunne være fedt hvis folk om med nogle argumenter for hvorfor d synes de
> er så gode.

Okay.. jeg bruger PAN fordi den minder en del om Forté Agent som var den
reader jeg brugte under Windows i gamle dage. Jeg kan godt lide måden den
arbejder på og jeg har endnu ikke fundet en bedre reader til Linux når vi
snakker binary.

Til plain text, fx. denne gruppe bruger jeg Knode som i mine øjne er
suveræn!

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://www.tux3do.com/shop.htm