Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder til DVD afspiller?
Fra : Thomas

Dato : 17-03-03 10:50

Jeg har prøvet at lave en VCD i Nero med omkring 200 billeder på. Det virker
fint indtil billede nr. 99, så vil den ikke mere.

Sidder der nogen herinde med en genial løsning til at lave en CD-rom med
billeder (.jpg) som kan afspilles i en DVD-afspiller på TV?
DVD-afspilleren kan ikke bare tage en CD-rom med en stak billeder i roden,
det er også prøvet uden held. Skal jeg have fat i noget specielt software
eller ...?

På forhånd tak.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - live webcam
http://www.fastfreeway.dk?ref=11242 Får du trafik nok på hjemmeside?
http://www.autobooster.dk/register.php?referer=1152 Stadig ikke nok trafik?

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 17-03-03 17:45

"Thomas" <flash4@it.dk> wrote in message
> [...]
> det er også prøvet uden held. Skal jeg have fat i noget specielt software

Du kan bruge VCDEasy fra www.vcdeasy.org
Det er gratis, og noget mere fleksibelt end Nero.
Der er tutorials på hjemmesiden.

/Mogens