Hjælp til layout
Fra : Flare

Dato : 16-03-03 23:50

Jeg ønsekr dettte layout.

width 400
| |
| Område til Graphics | Hight: 75 pix
| |
|------------------------------------------ |
| Button1 | Button 2 | Button 3 | Higth: 25 pix
|-------------------------------------------

Dimensionen er400x100 som er sat af html taget og vil ikke blive ændret.

Mit egentlige sprøgsmål er vel egenlig hvilken Layout manager jeg skal
bruge.

Jeg forestiller mig at jeg skal lave to JPanels og tilføje dem til den
primære container.

Men jeg kan sgu ikke få det til at funke. Borderlayout viker næsten hvis jeg
sætter butonPanel som South og drawPanel som Center. Men så er der et "gab"
i toppen. Og hvordan laver jeg knapperne i bunden præcis 25 pix høje og
samtidig få dem til at fylde hele bunden ud så der ikke er noget "tomrum".

Håber i forstår sprøgsmålet.
Anders