Hjælp til integration mellem MS Word og Ac~
Fra : Leif Andersen

Dato : 16-03-03 23:32

Jeg håber der er en der kan hjælpe mig med dette lidt vanvittige
problem.

BAGGRUNDSINFORMATION
Jeg arbejder i det daglige meget med MS Word og gennem avancerede
skabeloner sender vi en del af vores officielle post elektronisk
således, at brugeren skriver sit brev ved hjælp af skabelonen og via
et link i menuen sender han brevet som mail til vores skrivestue, og i
denne fremsendelse gør han opmærksom på hvem der kan modtage
elektronisk og hvem der skal have "snailmail". Denne skabelon har jeg
så forbedret til et enkelt formål - en særlig type brev som jeg sender
jævnligt, men hvor alle oplysninger indtastes i en Access database i
forvejen. NU vil jeg gerne have disse oplysninger placeret i brevet,
og her kommer så problemet:

MIT PROBLEM
Hvordan får jeg mine Ja/Nej felt afkrydsninger i Access til at fremstå
som afkrydsninger i mit skema - Lige nu står der enten TRUE eller
FALSE. Jeg vil gerne have det som afkrydsede markeringsbokse der enten
er tomme eller afkrydsede.

Jeg håber der en venlig sjæl der kan forklare mig hvorledes dette
gøres

På forhånd tak
Leif

NB: Denne mail er sendt til nyhedsgrupperne

dk.edb.tekst.ms-word;
dk.edb.programpakker.ms-office;
dk.edb.database.ms-access

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-03-03 10:02

Leif Andersen skrev:

> Jeg håber der er en der kan hjælpe mig med dette lidt
> vanvittige problem.

Se svar i access-gruppen.

Og se også <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>
--