heros 4 test
Fra : jan m hansen

Dato : 16-03-03 21:34

Hej

Jeg har en kammerat, som har lavet baner til Heros 4 han mangler
testpersoner + han vil gerne selv teste baner, så hvor kan han søge/lede
efter muligheder?????? på forhånd tak.

--
med venlig hilsen

JAN M HANSEN

Fra : Jan E. Johansen

Dato : 17-03-03 09:25

Hej Jan
Du kan sende maps til mig, så skal jeg gerne teste dem
Ellers kan du prøve denne web adr. der står meget om heroes 3 og 4
http://dynamic3.gamespy.com/~homm/index.php
Mvh. Jan