Problem med inet
Fra : Anders Lund

Dato : 16-03-03 21:16

Jeg bruger inet compunentet (Microsoft internet transfer control) i vb6 til
at hente en side. Det er siden
http://folding.stanford.edu/cgi-bin/teampage?q=13939 det drejer sig om. Men
jeg kan desværre ikke hente hele siden, men kun 30 linie (lidt over 4100
tegn)
Her er min kode:

Inet1.URL = "http://folding.stanford.edu/cgi-bin/teampage?q=13939"
Inet1.AccessType = icDirect
StrInput = Inet1.OpenURL

Hvad går der galt. Nogle andre programmer kan godt, men jeg fandt et på
sorceforce som også bruge inet, den kunne heller ikke hente hele siden. Hvad
går der galt, og hvad gør jeg for at hente hele siden.

Anders Lund
AndersGED@zaim.dk
fjern geden fra min email adresse

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 16-03-03 21:45

Anders Lund skrev:
> jeg kan desværre ikke hente hele siden, men kun 30 linie (lidt over
> [...]

Jeg har lige prøvet at oprette et helt tom VB 6.0 projekt, har tilføjet
komponenten "Microsoft Internet Transfer Control 6.0 (SP4)", lagt et
eksemplar på formen og indsat følgende kode:

Private Sub Form_Load()
Dim StrInput As String
Inet1.URL = _
"http://folding.stanford.edu/cgi-bin/teampage?q=13939"
Inet1.AccessType = icDirect
StrInput = Inet1.OpenURL
MsgBox Len(StrInput)
End Sub

Jeg får en dialogboks frem, hvor jeg får at vide at længden af StrInput
er 17040 tegn.

Læg mærke til at der tydeligvis er rettelser til "Microsoft Internet
Transfer Control" i Service Pack 4 (og nyere) til Visual Studio
6.0/Visual Basic 6.0.

-------
Tomas

Fra : Anders Lund

Dato : 17-03-03 20:39

"Tomas Christiansen" <toc-nospam-01@blikroer.dk> skrev i en meddelelse

> Læg mærke til at der tydeligvis er rettelser til "Microsoft Internet
> Transfer Control" i Service Pack 4 (og nyere) til Visual Studio
> 6.0/Visual Basic 6.0.

Mange gange tak, en opdatering hjalp.