Due-strike
Fra : Oros

Dato : 16-03-03 21:01

Har I set det hersens filmklip af en baseball-pitcher der kaster imod batter
og der så lige kommer 2 lavtgående duer på tværs og den ene af disse
tilfældigvis bliver ramt af baseball'en? Der bliver ikke meget andet tilbage
end en sky af fjer. Det oplevede jeg i dag da jeg kørte bag min kammerat som
lige klippede en due med skulderen (120km/t). Der stod en stor sky af fjer,
og ikke meget andet tilbage. Det var lidt heftigt, og så er der dem der
piver over at strejfe en solsort med 60km/t! ;) Lidt synd for bag-passager
som kun var med på sin 2.tur, hun blev sgu lidt befippet! *G*

Samtidig slår det mig... ved rask kørsel ud på en lille tur, kun iført sine
cordurabukser og jakke (t-shirt under jakke), så er det skisme allerede for
varmt efter min mening? Nu har jeg godt nok også kørt hele vinteren, men jeg
skal da have flået det ekstra fór ud af min jakke allerede. Der er da vidst
ingen undskyldning for ikke at køre allerede nu med hensyn til vejret. Det
skulle da måske lige være de møgbelortede og støvede veje. Men vejret, det
er til et 13-tal lige nu hvis man skal være iklædt fuld sikkerhed. (ja nu er
det sikkerhed fra top-til-tå, men hold da fest hvor det kribler for at smide
det hele igen og køre uden)

Vi ses derude...

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe incl. gaffa
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=222

Fra : Martin Sørensen

Dato : 16-03-03 21:18

> [...]
> (ja nu er det
> sikkerhed fra top-til-tå, men hold da fest hvor det kribler for at

Prøv så at forestille dig at ramme en due med 120km/t kun iført t-shirt..
Altså dig iført t-shirt, ikke duen.

Jeg har prøvet at få en bi i panden med ca. 50km/t. Sådan en kan også slå
hårdt. Ok, jeg kørte uden hjelm, men det var kun en tur op og ned ad gaden
for at teste cyklen.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Oros

Dato : 16-03-03 21:25

Martin Sørensen wrote:
> Prøv så at forestille dig at ramme en due med 120km/t kun iført
> t-shirt.. Altså dig iført t-shirt, ikke duen.

Grangiveligt ikke rart gætter jeg på...
Da vi snakkede om det ved efterfølgende stop sagde han også til passageren
bagpå at det var derfor hun til alle tider skulle køre med visiret lukket.
Et duenæb i panden med 120km/t, det bliver sikkert siddende! ;)

> Jeg har prøvet at få en bi i panden med ca. 50km/t. Sådan en kan også
> slå hårdt. Ok, jeg kørte uden hjelm, men det var kun en tur op og ned
> ad gaden for at teste cyklen.

Ja når man ser på sin kværn efter en tur om sommeren på eks. forlygten, så
undrer man sig pludselig ikke længere over at HA'er tit kan være noget
arrede/furrede i ansigtet! ;)

Personligt er jeg dog noget mere nervøs for en god stor ræv, eller måske
ligefrem en hjort eller et dådyr. Shit de må slå hårdt, og efterlader vel
næppe heller en med kontrollen over cyklen. (det skulle da lige være ræven
så)

Fra : Michael K. S.

Dato : 16-03-03 21:42

On Sun, 16 Mar 2003 21:25:22 +0100, "Oros" <orosaraba@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>næppe heller en med kontrollen over cyklen. (det skulle da lige være ræven

For slet ikke at tale om en flodhest,en giraf,en elefant eller en
blåhval,ja undskyld men jeg kom lige til at tænke på en ret gammel
tråd der var ganske "underholdende" læs den her ...or not.

<http://www.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&frame=right&rnum=1&thl=0,1783752315,1783748810,1783737731,1783410339,1783382467,1783737730,1783410338,1783382469,1783265991,1783102183,1783726115&seekm=Pine.GSO.3.95.980414122446.10192B-100000%40trabant.kom.auc.dk#link1>

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på :

Fra : Thomas

Dato : 17-03-03 12:42

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
3410338,1783382469,1783265991,1783102183,1783726115&seekm=Pine.GSO.3.95.9804
14122446.10192B-100000%40trabant.kom.auc.dk#link1>

Hej..
Næste gang jkan du med fordel bruge http://www.makeashorterlink.com/ til at
skære dit link en smule ned.

--
Med Venlig Hilsen

Thomas
Check mig og kværnen ud her::
www.flashking.dk
Eller hos DFM

Fra : Michael K. S.

Dato : 17-03-03 12:56

On Mon, 17 Mar 2003 12:41:43 +0100, "Thomas"
<Brunsviger@GRRRhotmail.com> wrote:

>Næste gang jkan du med fordel bruge http://www.makeashorterlink.com/ til at
>skære dit link en smule ned.

Nah egentlig ikke,dels er linket monteret i "klammer" og dels vil jeg
generelt gerne ha' den info med der er indeholdt i et originallink,så
det umiddelbart fremgår hvor det er til,jeg bruger helst ikke at korte
links ned...andre skal dog være velkomne

-M

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 17-03-03 13:17

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> writes:

> [...]
> det umiddelbart fremgår hvor det er til,jeg bruger helst ikke at korte
> links ned...andre skal dog være velkomne

Desuden virkede det fint her.

Fine historier - specielt om hvorvidt det måske var en sæl Uffe R.B
kørte ned på Jyllingevej

--
Mikkel
motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-03-03 23:12

Martin Sørensen wrote:
> Jeg har prøvet at få en bi i panden med ca. 50km/t. Sådan en kan også slå
> hårdt. Ok, jeg kørte uden hjelm, men det var kun en tur op og ned ad gaden
> for at teste cyklen.

Jeg fik engang en humlebi i øjet, da jeg kom kørende ude på landet
på min daværende Honda CD50.. farten har vel været ca. en 65-70km/t

Jeg var jo iført min elendige lortehjelm uden visir, og kørte som en
rask dreng jo bare videre, de næste 10km ud til en kammerat med
venstre øje lukket (skræmmende at jeg stadig kan huske hvad for et
øje det var, men det gjorde satme også ondt).

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 16-03-03 23:32

Hans Joergensen wrote:

> [...]
> venstre øje lukket (skræmmende at jeg stadig kan huske hvad for et
> øje det var, men det gjorde satme også ondt).

Det var heldigt du ikke køre hurtigere !

En lun sommeraften for mange år siden fik jeg en fuldfed skarnbasse på
visiret ved 120 km/t.
Visiret holdt selvom det lød som om hele hjelmen røg i luften.

Havde den ramt et ubeskyttet øje .... (gys!)

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
1980 Suzuki GS850GT
1992 Golf TD(i)
bmt@poet.dk

Fra : Christian Knudsen

Dato : 17-03-03 00:08

"Martin Sørensen" <mosREMOVE@laxity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hårdt. Ok, jeg kørte uden hjelm, men det var kun en tur op og ned ad gaden

Hehe, den med bien har jeg også prøvet.
Jeg var ude på en tur sidste år. Vejret var suverænt, så visiret var oppe.
Farten har vel været en 40-50 km/t. Ligepludselig ser jeg bare en kamikaze
bi der styrter mod mig. Knalder lige ind i min kind..... av for fanden
tænker jeg. Sikke noget pis, og lukker visiret.....
Jeg kører lidt videre, åbner visiret igen, og efter 5 min får jeg en flue
(tror jeg) lige ind på midten af næsen - det kan også godt mærkes med 60
km/t...
Det er bare løgn tænker jeg og lukker visiret, og kører videre.
Utroligt nok sker det også at jeg endnu engang torpederes af en humlebi.
Visiret er lukket, så han sigter selvfølgelig efter vi udskæringen i min
jakke, der er åbnet 10-15 grundet det gode vejr.... Han rammer godt og det
kan i hvert fald mærkes.

Da jeg så kommer hjem, ser jeg min t-shirt (som selvfølgelig var hvid) havde
en gul klat på ca 5-6 cm i diameter lige oppe ved halsen, og jeg piller en
halv bi ud af min hjelm. Den havde formået at blæse videre ind mellem to
puder i hjelmen...

Godt de små kræ ikke er kommet i luften endnu....

mvmch
christian

Fra : J.C.Kløve

Dato : 17-03-03 00:30

"Christian Knudsen" <s001400@student.dtu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
mellem to
> puder i hjelmen...
>
> Godt de små kræ ikke er kommet i luften endnu....

Giver oxo minder her
tøffer stille rundt i det danske landskab med en 50 - 60 stykker, med
visiretåbent for at nyde det pragtfulde vejr..
plaf.. et lille dyr plasker ind på tinningen..
trals..
Det overlever skiderikken og mosler lidt rundt der inde
Resolut sætter far her handsken i klemme mellem lår og tank for at
lirke fætteren ud med en finger..
det var jo ikke førstegang jeg havde flyvende gæster så amn har vel en
vis rutine i at komme af med dem i farten

AAVVVV for %¤#&%# det var en hveps !! og lortet stak mig i pæren da
jeg ville liste den ud!!
Jeg var lige ved at smide XJ'eren af bar forskrækkelse
Jeg lignede sgu elefantmanden da jeg kom hjem og fik hjelmen af

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-03-03 00:58

Christian Knudsen wrote:
> Godt de små kræ ikke er kommet i luften endnu....

Øh, her igår (lørdag) ramte jeg nogle udifinerbare grønne slimede
tingester med min hjelm ... 2 stk i alt... det var formondentlig en
form for insikter..

De døde vist en hurtig død, jeg vil tro jeg har kørt en ca. 120
eller deromkring :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 17-03-03 09:00

når man så kører med visiret nede så husk handskerne også ! for nogle år
siden var karin og jeg i italien.....ved en 50 km/t bliver jeg ramt af en
hveps der når at stikke på halsen...det var desværre i mylder tid på et sted
hvor man ikke kunne holde ind, smerten var den samme som hvis man var blevet
skudt med en af de dersens softguns som alle unger render rundt med på klods
hold.......10 min og vi er på motorvejen igen...og en veps drøner op i
karins ærme, slå først på indersiden af albuen...stikker derefter.....mc er
fedt

Lasse
Mille & Karin

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-03-03 11:25

Lasse Lundberg wrote:
> [...]
> karins ærme, slå først på indersiden af albuen...stikker derefter.....mc er

Man kører da altid med hansker, og de sidder da altid ud over ærmet?
:)

// Hans, kun har kørt uden hansker på Yamaha'en ca. 3km (med under
60km/t ved +1c *brrrr* :)
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 17-03-03 11:49

> Man kører da altid med hansker, og de sidder da altid ud over ærmet?
> :)
jo hansker havde hun også havde bare lynet ærmet lidt op....men der var
plads nok til at insekttet kunen ramme

Lasse
mille & Karin og altid udstyr på......venter på min nye swabenleder ....uhh
jeg glæder mig