Stærk "elastisk" lim
Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 16-03-03 20:54

Hej NG

Jeg skal bruge noget stærk "elastisk" lim til at lime plastik-plastik +
plastik-alu + plastik-messing sammen med.

Har selv tænkt på Sikaflex 255, har dog ikke lige noget hjemme og ville lige
høre om der var bedre foreslag før jeg købte Sikaflex`en

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
Harro læderdragt i størrelse 58 til salg, :
http://www.dethlefsens.dk/salg_mc/laedertoej/harro.htm

Fra : Mads Lund

Dato : 17-03-03 09:31

> [...]
lige
> høre om der var bedre foreslag før jeg købte Sikaflex`en

Du kunne også prøve "sæt og montage lim" det er noget sejt klistret stads.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Peter

Dato : 17-03-03 13:47

Sikaflex er bare det bedste

mvh
Amatørbådbyggeren.

ps. Du kan måske finde mindre tube hos farvehandel, bådudstyrsforretning
eller Postordre: Masnedø Marinecenter.

Fra : Brian W.

Dato : 17-03-03 15:09

hej Dan...

Jeg har lige gået og limet granitfliser på træplader til silvangruppen, og
vi brugte sikaflex 11fc. det skulle være den stærkeste ifølge en prof sika
fugemand. det binder faktisk lige så godty som Rotabaun eller viscoseal, som
begge kan lime under vand. spørg din lokale byggehandel, ellers kan jeg nok
skaffe en tupe til dig. Jeg har ihvert fald sikaflex 11fc på lager.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155