Dejlig weekend :-)
Fra : Bjørn S

Dato : 16-03-03 19:13

Ja, så kom tiden for mig hvor det var tid til at komme ud og køre, men også
lidt mere end det.
Fredagen blev der trillet lidt med min trauste gamle Honda NTV, den skal jo
ha en værdig alderdom, men den er nu suveren til hygge/kigge/turbrug.

Ny cykel blev afhæntet i lørdags, Ducati 900 S ))
Lørdagen bestod i lidt synfaring her hjemme, inden turen begik sig ud på de
nordsjællandske småveje. Rigktig bedstefarkørsel, med nye dæk og uvandt
cykel, men det var nu dejligt aligevel.

Idag var jeg så stemt på en ny tur, men halsen er begyndt at kradse... men
pyt, skal jeg blive syg skal jeg også ha en god grund for det, så det blev
til en ny tur nordpå og de små veje på kryds og tværs.
Aj !!! - nu begynder følingen med cykkelen at være der, så det blev altså
ikke lige hjem da jeg fandt tiden moden for det.
Nu kunne den få lidt mere hane, og opfører sig jo som en drøm på de små
snoede, den rober på flere sving.
Comfort - not - og mine håndlæd har det ikke for godt lige nu, men en
justering på dæmperne, og lidt mere ryg/mavemuskler de rigtige steder, så
skal den nok være hjemme.

Var et smut på Langelinie, mener jeg så Hans "Nathue"? - da du kørte derfra
på din RD. Det var noget med lyden man ikke kunne undgå at bemærke
En 10-12 cykler var da tilbage da jeg kom, men det var en halvkold
fornøjelse. Havde taget mit kamera med for at fotografere lidt, og også se
om jeg kunne genkende andre her inde fra, men mødte en arbejdskollega og
faldt i snak ( ja, verden er pludselig lille når man kører MC), så billeder
af min nye kommer nok senere.

Helt fornøjelse er det nu stadig ikke at køre, der mangler nogle grader
endnu, men en hjælmlue kan stærkt anbefales (bortsæt fra at hjælmen
pludselig blev et nummer for lille), og mon ikke det kommer noget mere varme
om et par uger ??

- og til sidst, mon kulden gør at der er så mange som ikke kan slippe styret
når man mødes ???

Med udstragt vænstre

/Bjørn - http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=63

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 16-03-03 20:05

> Comfort - not - og mine håndlæd har det ikke for godt lige nu, men en
> justering på dæmperne, og lidt mere ryg/mavemuskler de rigtige steder, så
> skal den nok være hjemme.

Tillykke med cyklen

Velkommen i supersport (sidestillings) klubben ;>)

Og bare rolig kroppen vænner sig hurtigt til sidestillingen

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
Harro læderdragt i størrelse 58 til salg, :
http://www.dethlefsens.dk/salg_mc/laedertoej/harro.htm

Fra : Torben Hansen

Dato : 16-03-03 20:29

Til Dan!!

Hvad har du måtte slippe for afgiften på din Ducati 748???? Har selv en
916'er - Smuk smuk maskine - Den kommer ud at køre d. 1 april.

Hilsen Torben
VEjle

Fra : Søren Johansen

Dato : 16-03-03 20:13

Bjørn S wrote:
> [...]
> på de nordsjællandske småveje. Rigktig bedstefarkørsel, med nye dæk
> og uvandt cykel, men det var nu dejligt aligevel.

Tillykke med cyklen.

Jeg håber vi kommer til at se dig i klubben: www.ducati.dk

Mvh
Søren
888

Fra : Bjørn S

Dato : 16-03-03 21:45

"Søren Johansen" skrev
> Jeg håber vi kommer til at se dig i klubben: www.ducati.dk
Jamen, jeg er da så vidt jeg ved tilmeldt, har da ihvertfald betalt
kontigent

Regner med at få hæntet ind de nødvendige km inden 30 maj, så jeg kan
deltage på store buldredag med bredt flir og uden motormæssige hemninger på
rullen !!

/Bjørn

Fra : Søren Johansen

Dato : 17-03-03 10:21

Bjørn S wrote:
> Regner med at få hæntet ind de nødvendige km inden 30 maj, så jeg kan
> deltage på store buldredag med bredt flir og uden motormæssige
> hemninger på rullen !!

Fedt!
Vi ses på Knutstorp.

Hilsen
Søren
888

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-03-03 20:29

Bjørn S wrote:
> Var et smut på Langelinie, mener jeg så Hans "Nathue"? - da du kørte derfra
> på din RD. Det var noget med lyden man ikke kunne undgå at bemærke

Øh .. okay ... der var en 900 S i matsort? men den kørte vist før
mig, mødte jeg dig da jeg kørte eller ?

Jeg ankom stort set døv, da jeg kørte det sidste stykke ud af linien
i måsen på en chopper, der larmede ca. lige så meget som et B17
bombefly der havde nået målet

Der var helt fyldt med folk da jeg kom.. :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Bjørn S

Dato : 16-03-03 21:40

"Hans Joergensen" skrev
> Øh .. okay ... der var en 900 S i matsort? men den kørte vist før
> mig, mødte jeg dig da jeg kørte eller ?

Nej, jeg holdt lige ved dig, du kørt i røven på en grøn chopper.

> Jeg ankom stort set døv, da jeg kørte det sidste stykke ud af linien
> i måsen på en chopper, der larmede ca. lige så meget som et B17
> bombefly der havde nået målet

Så var det godt du ikke lå efter mig..... ;-O

Pst.... ørepropper !!!

/Bjørn

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-03-03 23:07

Bjørn S wrote:
> Nej, jeg holdt lige ved dig, du kørt i røven på en grøn chopper.

Hmm, det husker jeg ikke :)

Hvor i Brønshøj er det iøvrigt du bor? jeg har mit hjem i Tingbjerg.

> Så var det godt du ikke lå efter mig..... ;-O
> Pst.... ørepropper !!!

Jajah .. men det er jo en Ducati .. ikke sådan en hjelmløs
fiskekutter. (no offence til hvem der nu måtte køre på sådan en

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)