Itunes mega bug??
Fra : Morten Stjernholm

Dato : 19-03-01 13:02

Jeg har nu 3 gange i træk oplevet at jeg har måttet reformattere hardiske i
forbindelse med nedbrud opstået under arbejde med Itunes 1.1.

De af jer der tør må meget gerne prøve at reproducere fejlen....

Under import af CD Audio i I tunes med CD´er der indeholder CD extra
information ( britney spears - baby one more time ) ( bomfunk MC`s - in
stereo - special edition) har jeg været ude for at Finder melder at der ikke
kunne skrives til en fil - og efter itunes går ned får du at vide at der
ikke længere er en systemfolder på din bootdisk.

Efter en lang sej kamp tilbage til virkeligheden finder jeg ud af at
"keyboard prefs" er korrupte, I tunes prefs er færtige og det er umuligt at
slette disse prefs. Finder returnerer en error-127 når man prøver at slette
dem. Norton 6.0 går ned og disk first aid melder at fejlen ikke kan
repereres.

Jeg har ikke mistet data og har kunne backe alt op på disken . Herefter har
jeg måtte reformatere disken og hælde al data tilbage igen for at slippe af
med de corupte filer.

Skønt....

Jeg tænkte at det nok var min Boot disk der var ved at stå af og fyrede den.

Itunes - bomfunk MC`s.....

Samme problem igen! Men på en helt ny disk !

Sært.....

Nu tør jeg ikke prøve at importere tracks fra CD`er der indeholder CD extra
information.

Gør du?

Det skal siges at jeg kører med OS 9.1 (z) og I tunes 1.1. Selve Itunes
bibleotektet er ikke på Boot disken , men derimod på en anden disk. I Itunes
prefs henviser jeg så til den anden disk som Itunes libary.

Kan det virkelig være en så syg bug ? Er der andre der har oplevet noget
ligende?

Med Venlig Hilsen

Morten Stjernholm

Fra : Peter Gersmann

Dato : 19-03-01 13:23

In article <B6DBB3DE.6D79%stjernholm@stjernholm-media.dk>, Morten
Stjernholm <stjernholm@stjernholm-media.dk> wrote:

> Kan det virkelig være en så syg bug ? Er der andre der har oplevet noget
> ligende?

Send den til Macfixit - ASAP!

//Peter

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-03-01 14:02

Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@mail.tele.dk> wrote:

> Send den til Macfixit - ASAP!
>
> //Peter

Eller led efter et svar her:
http://discussions.info.apple.com/WebX?13@41.fV7yaXkcd5O^2@.eeac121

v.h.
Martin

Fra : Per Madsen

Dato : 19-03-01 15:31

Nope, du er ikke den eneste!
Når jeg har en audio-cd i mac'en og via iTunes gerne vil skifte nummer, ja
så crasher/bomber hele systemet. Jeg bliver ganske enkelt nød til at trække
stikket ud af iMac'en (333 mhz iMac rev. D, 160 mb ram, MacOS 9.0.4 DK) og
genstarte,-den lammes totalt.
Jeg har selvfølgelig allerede fjernet SoundJam, der allerede vides at
konflikte med iTunes.

Mvh.
Per

Fra : Hammerhead

Dato : 19-03-01 17:24

Morten Stjernholm <stjernholm@stjernholm-media.dk> wrote:

> Itunes - bomfunk MC`s.....

Jeg ved at Bomfunk MC's har jeg selv haft probs med, da denne er en data
CD med audiospor, hvilet får min Soundjam (dvs. iTunes) til at kaste op.
Ikke en god ting.

--
- Peter - titancity.com

Fra : dean

Dato : 16-08-01 19:29

Hej Morten
Du er ikke alene. Jeg har to gange oplevet denne katastrofe, heldigvis
på et andet drev end boot.
Den ene gang var ganske rigtigt en extended CD, men den anden var en
helt regulær cd, (Edwyn Collins, Gorgeous George).

Jeg kører 9.1 UK på en G4 400 mhz.
Jeg håber meget vi kan finde en løsning på dette problem,da dette
program ellers har omvæltet min måde at høre musik på.

Fandt du en måde at reparere disken på? Jeg har bug´en nu og vil nødig
formatere en HD med 30 gb katalogiseret musik.

Mvh
Thomas Qvist

http://www.kandu.dk/