Andet multimedie
bentjuul 3670
hjælp søges til en tegning
Fra : Johnny Ravn

Dato : 16-03-03 19:14

Godaften til alle.
Jeg er kommet til, at love at jeg nok skal tegne en tegning op, til nogle
spejder (har en dårlig kopi), men jeg er nok kommet til at love lidt for
meget, så jeg håber, at der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig med det.
Billedet kommer til at ligge i dk.binaer, til dem der er interesseret, i at
hjælpe mig.

/Johnny

--
Denne mail er scannet med Norton Antivirus 2002 !

Fra : foxdk

Dato : 17-03-03 09:06

Hej Johnny

Jeg vil da god hjælp dig men hvor ligger billedet???

/fox

http://www.kandu.dk/

Fra : Johnny Ravn

Dato : 17-03-03 15:38

">
> Jeg vil da god hjælp dig men hvor ligger billedet???
>
> /fox
Hej Fox

Hvis du er den venlige sjæl, der vil hjælpe mig, med det kan jeg sende en
mail med billedet, og en yderst dårlig tegning med de farver den skal have.

/Johnny
johnnyravn@postkasse.com

Fra : foxdk

Dato : 17-03-03 15:42

Jeg vil gerne prøv at hjælpe

Du kan sende til fox@2in1.dk

/fox

http://www.kandu.dk/

Fra : foxdk

Dato : 17-03-03 16:07

Hej Johnny har fået din mail

Hvor skal du bruge det og har du ICQ så kan vi snakke lidt hurtiger
sammen???

/fox

http://www.kandu.dk/

Fra : Johnny Ravn

Dato : 17-03-03 16:13

Icq 75960786

Fra : Jens Christian Hille~

Dato : 17-03-03 18:27

Der findes rigtig mange spejdercliparts, hvis du kan bruge det.
Prøver at finde et link.. Måske i aften eller i morgen.

- Jens C

Fra : foxdk

Dato : 18-03-03 09:08

Jens C>> det er en god idé du komme med men problem er at det er ulovlig
at brug clipart hvis man ikke har fået lov af ejer og det kan jo god
være lidt besværlig at få det og det er da også feder at lave et selv.

/fox

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Christian Hille~

Dato : 21-03-03 10:00