Werner Herzog
Fra : tenebrae

Dato : 16-03-03 18:54

Hej,

er der nogen herinde, der kan anbefale nogle gode Werner Herzog-film, gerne
udover dem han lavede sammen med Klaus Kinski?

--

Kind Regards

Niels Hansen

Well that's great, that's just fuckin' great man, now what the fuck are we
supposed to do? We're in some real pretty shit now man... That's it man,
game over man, game over, man! Game over! What the fuck are we gonna do now?
What are we gonna do?

Fra : moestrup

Dato : 16-03-03 19:36

>Hej,
>
>er der nogen herinde, der kan anbefale nogle gode Werner Herzog-film, gerne
>udover dem han lavede sammen med Klaus Kinski?

Godt valg af instruktør. Min personlige Herzog-favorit er helt klar
den samfundskritiske og yderst surreale "Auch Zwerge haben klein
angefangen" fra 1971. Her kan nydes dværge, høner, motorcykler tilsat
det bedste soundtrack fra den tid.

/Steffen

Fra : Bitbucket

Dato : 16-03-03 19:54

tenebrae <njhansen@NONEfilmworld.dk> wrote:

> Hej,
>
> er der nogen herinde, der kan anbefale nogle gode Werner Herzog-film, gerne
> udover dem han lavede sammen med Klaus Kinski?

Nosferatu er ganske vist med Klaus Kinski, men den er god og absolut
seværdig!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Kurt Brixen

Dato : 16-03-03 21:07

On Sun, 16 Mar 2003 18:53:41 +0100, "tenebrae"

Ja, denne synes jeg godt om:
Jeder für sich und Gott gegen alle
(Den om Kasper Hauser)
http://uk.imdb.com/Title?0071691

Kurt Brixen

Fra : Brian Petersen

Dato : 16-03-03 21:01

Hej der,
Problemet med Herzog er vistnok, at han aldrig rigtig fik lavet nogle gode
film udover dem med Herzog... Jeg har i øvrigt selv stor lyst til at få set
hans dokumentarfilm om Kinski. "Min bedste fjende", tror jeg den hed. Det er
sikkert sådan een man kan være heldig at fange på svensk tv, men næppe på de
hjemlige public serivice-kanaler.

/Brian

Fra : Brian Petersen

Dato : 16-03-03 21:10

"Brian Petersen"

> Problemet med Herzog er vistnok, at han aldrig rigtig fik lavet nogle gode
> film udover dem med Herzog...

Ah... den var godt nok dyb.. jeg tror nok at jeg mente Kinski.

/Brian