Mod. software!?
Fra : Kent

Dato : 16-03-03 18:13

Hey NG.
Jeg har flere forskellige sjove mod. software til Nokia..
Blev lidt forelsket i den der hedder: "3310_5.57_Joox_Code".
Den har den fordel at man skal bruge sikkerheds kode til når man skal ind i
beskeder, hvilket jeg syntes der er en fed ide.
Problemet er dette mod. har en tysk PPM, og det syntes jeg er lidt trist da
dansk ordbog ryger..
Jeg har prøvet hele dagen at lege med softwaren, men da jeg endlig fik den
lavet om til en PPM-A, var sikkerheds koden væk fra beskeder igen...
Nogle der kan hjælpe??

Mvh.
Kent

Fra : Kent

Dato : 18-03-03 00:13

lige meget..
Har selv fået det fixet..
Skriv hvis i vil have en version...

Fra : Nyk M Unlock

Dato : 18-03-03 00:28

ja det kunne da være rart at prøve den
"

Fra : abl

Dato : 18-03-03 18:40

Hej
Jo tak, det kunne være sjovt at prøve

abl@[spam]lagrand.dk

Fjern [spam] fra e-mail

Fra : Thomas

Dato : 18-03-03 23:24

Hvor kan jeg downloade det program og hvad hedder det ?

mvh Thomas

Fra : Kent

Dato : 19-03-03 14:46

Bare hvilket som helst progam hvor du kan redigere HEX..

Fra : Kent

Dato : 19-03-03 14:52

Huha der er godt nok kommet mange svar til mig..
Kunne næsten tjene penge på det
jeg sender kun 3310 SW:5.57 kørt... Hvis det skal lavet i en andet software
kan i jo maile mig omkring det, noget for noget er vel rimeligt..