Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt digitalkamera
Fra : Jens Hansen

Dato : 16-03-03 15:44

Hej i gruppen!

Mit dejlige Fuji FinePix MX-2900 Zoom er begyndt at tage "slørede"
billeder. - Mange gange er de 100% perfekte, men til tider er billedet MEGET
rystet! - Også selv om kameraet har stået 100% stille på et bord
(selvudløser)

Er der nogle i gruppen som har godt råd?

Ellers er jeg nødt til at købe et nyt, men kan dælme ikke finde nogle som
tager så gode billeder som mit. Mit nuværende er "kun" 2.1 megapixel men
tager betydelig bedre billeder end f.eks. et Medion med 4.1 Megapixel.

Endvidere tager det billeder i "rigtigt" format. Altså 2:3 format og ikke
"computer" format. - Hvilket andre kameraer gør det? - Meget gerne mærke og
model!

Fra : KNL DtP

Dato : 16-03-03 16:09

"Jens Hansen" <ukendt@ukendt.nu> skrev i en meddelelse

> Er der nogle i gruppen som har godt råd?

Kunne du ikke smide et par billeder i dk.binær eller på en side, så vi kunne se dem.
Der findes nemlig mange forskellige grunde til, at billederne er "slørede".

Skriv også lige hvilke indstillinger du har brugt ect.

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Jens Hansen

Dato : 16-03-03 17:42

Jeg snupper lige nogle billeder hurtigst muligt!
På forhånd TUSIND tak for den kommende hjælp!

Fra : WebCat

Dato : 16-03-03 16:11

Prøv at lægge mærke til hvad der er foran kameraet når du trykker på
udløseren og hvad der er foran når det tager billedet. Jeg tror du aktivere
fokuslåsen, på en forkert afstand.