Hus i Rom
Fra : Hus i Rom

Dato : 16-03-03 13:55

Hus udlejes i Rom

Lækkert nyt rækkehus på 110m2 i 2 etager med al moderne komfort med plads
til 2 familier (8 personer)

Ønsker du fred og ro, men vil alligevel gerne være tæt på by og strand, har
vi huset, som er perfekt beliggende i dejlige landlige omgivelser på lukket
vej ca. 25 km. fra Roms centrum (lige ud hele vejen af Via Aurelia) samt 15
km. til den dejlige strand Fregene. Aranova har et dejlig stort supermarked,
flere cafeer samt adskillige lækre restauranter til billige penge.
Huset indeholder følgende: på 1.sal stort soveværelse med dobbeltseng, stort
klædeskab samt lille bord med 4 stole (skunk med plads til kufferter m.m.).
Badeværelse med badekar. Neden under er der soveværelse med 2 enkelte senge
og skabe samt en opholds/fjernsynsstue med sovesofa samt udgang til en lille
baghave. Badeværelse med brusekabine samt åbent køkken indeholdende
gaskomfur, el - ovn, køleskab og opvaskemaskine samt spisebord til 6
personer. Overdækket terrasse med udsigt til marker.

Se mere på: www.aranova.dk og kontakt os på: information@aranova.dk

Mvh

Sanne L.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 16-03-03 14:48

Hus i Rom wrote:
> Hus udlejes i Rom

Udlejning, salg, køb o.l. er ikke velset i grupper som denne.

Slet dit indlæg.
(Husk også at slette i de andre grupper du har sendt i, Sanne.)

Læs "reglerne" for nyhedsgrupper her: http://www.usenet.dk/

- Og husk det.!

Jørgen

Fra : Hus i Rom

Dato : 16-03-03 16:17

Det kunne være i net generaler skulle oprette en ny dk. gruppe for
udlejning, for denne er heller ikke velkommen under køb/salg.

KED

Fra : Andersen

Dato : 16-03-03 17:59

Hus i Rom <Information@aranova.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e749564$0$24725$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Det kunne være i net generaler skulle oprette en ny dk. gruppe for
> udlejning, for denne er heller ikke velkommen under køb/salg.

Hvis du går ind på www.usenet.dk og kigger på oprettelse af NG, så
kan du se hvorledes du laver en OTD, og du vil (hvis det lykkedes)
kunne bryste dig at at have bidraget med eén af de 50.000+ NG'er.
God fornøjelse.

PS. Der findes ikke nogen "net generaler". Blot mennesker som gerne
ser usenet som et sted alle kan være uden for meget støj, og som derfor
gør en indsats for at det skal lykkedes (sådan da *GGG*).
Problemet er ikke så meget newbees, for de lærer hurtigt, men mere
de Brian typer der nok selv skal bestemme hvordan div guidelines skal
fortolkes. De er den største støjbelastning.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 17-03-03 20:28

Hus i Rom wrote:
> Det kunne være i net generaler skulle oprette en ny dk. gruppe for
> udlejning, for denne er heller ikke velkommen under køb/salg.

Jeg kan foreslå at du selv gør det.
Det er ofte (altid) sådan at de der har behov, gør arbejdet.!)

Jeg leger ikke Net general for at tækkes dig, men for at fjerne indlæg
der ikke hører hjemme i gruppen.
Om du kan lide det eller ej: Der er regler der skal følges.

Nogle overholder regler i samfundet. Andre er ligeglade.
Og du er tilsyneladende i sidstnævnte gruppe.

Den type indlæg til denne gruppe der er OK kan du læse om her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.rejse

Indlæg som dit ses en gang imellem i gruppen.
Det kan betyde at en gruppe for leje, køb og salg mangler, ja.
Men det er vel ikke nogen undskyldning for at sende sit indlæg i gruppen.?

Det ses også at folk starter med at undskylde at de sender et OT
indlæg. Men det er bare en dårlig undskyldning.
(betydningen af OT kan også findes i forbindelse med ovennnævnte WWW
adresse)

For har du virkelig ikke andre muligheder for at leje din lejlighed ud,
end at overtræde reglerne i Usenet.?

Jo du har da.

Og så vil jeg tillade mig at være så fræk at påstå at folk der har et
hus i Rom har rigelig råd til at bruge en masse andre (lovlige) kilder
til at få det lejet ud.

Men som det så ofte ses, er det de folk der har bedst råd, der er mest
sparsommelige.

Det er måske en overilet konklusion, men det er min mening.!

Mvh. Jørgen